Určitě nás slyšel...

127 7 1
                                    

Mery už i s Hofíkem leželi v posteli, David se zrovna vysprchoval a šel za Mery do ložnice.
D: ,,Koukej mazat dolu."
M: ,,Já?😂"
D: ,,Nee, ty neee." zasmál se David. ,,Ten co na tobě leží." lehl si David do postele. Chtěl dát na Mery ruku, ale Hofík začal vrčet.
D: ,,Ticho nebo půjdeš dolu."
M: ,,Tak ho neprovokuj."
D: ,,Já ho neprovokuju. Jsem tě chtěl obejmout, ale tahle malá držka hned začala vrčet." podrbal ho na hlavičce.
M: ,,Ale je boží." hladila ho Mery a Hofík na ní spinkal.
D: ,,No, kdyby furt nehlodal a nevrčel."
M: ,,Je to ještě stěňátko a chce si hrát."
D: ,,Já vim, ale od toho má hračky a ne mojí ruku."
M: ,,To víš, do ruky se kouše líp." zasmála se.
D: ,,To joo."
Chvilku tak leželi. Hofík se potom vzbudil a chtěl jít dolu. Začal kňučet a poskakovat z místa na místo.
M: ,,Ty chceš dolu, viď?"
Mery ho vzala a dala ho dolu. Hofík odběhl pryč z ložnice.
D: ,,Lásko?"
M: ,,Ano?" otočila se na něho s úsměvem.
D: ,,Když jsme tu sami, co kdybysme se vrhli na to co si mi slíbila?" políbil jí.
M: ,,Já ti nic neslíbila." zasmála se. ,,Řekla jsem možná."
D: ,,Prosím." udělal na ní psí oči, kterým Mery těžko odolává.
M: ,,No tak jo." usmála se.
David se šibalsky usmál, rychle se nad ní vzepřel a začali se líbat. Potom se oba dva svlíkli, dělali si navzájem dobře a líbali se u toho. Jenže zrovna bouchli dveře od bytu.
K: ,, Jsem domaa."
M: ,,To je Kid."
David si ryhle lehl k Mery a přikryl je. Dělali, že se koukaj na telku. Nebyl by to David, aby něco nezkoušel. Sjel rukou Mery až a začal jí lehce dráždit.
M: ,,Nnech toho.."
D: ,,A co když ne?" zasmál se a políbil jí. V tu chvilku tam vešel i Kid.
K: ,,Sorry, jen jsem chtěl říct, že jsem tu a jdu se vysprchovat jo?"
M: ,,Jasně.. Nnezavírej dveře, aby sem mmohl Hofík."
K: ,,Ok." kývl a přivřel dveře. Jen co odešel za roh, tak David to nevydržel a rychle do Mery vnikl. Mery vzdychla nahlas a prohla se v zádech. David začal přirážet. Mery si to užívala, stejně jako David.
Mery potom do Davida drcla a sedla si na něho. Začala se na něm pohybovat, tak jako nikdy. David chytl Mery za boky a začal přirážet. Nakonec si Mery lehla na záda. David přirážel dost rychle dokud nebyl. Udělal se Mery na břicho a prsa. Mery se utřela a David potom začal Mery dělat dobře rukou i pusou. Mery vzdychala o 106.
M: ,,Uuž!" vykřikla Mery když byla na vrcholu.
David se zvedl podal Mery pyžamo, on sám se taky oblíkl a lehl si k Mery. Ta se k němu přitulila a dala si přes něho nohu.
D: ,,Bylo to skvělý."
M: ,,To teda bylo. Jako vždycky." 
D: ,,Miluju tě."
M: ,,Já tebe taky."
Dali si pusu. Leželi vedle sebe a užívali si klidu.
M: ,,Určitě nás slyšel..."
D: ,,Velkej je na to dost a co?" zasmál se.
M: ,,Určitě bude mít ráno připomínky." koukla se naštvaně.
D: ,,Ale nebude." dal jí pusu do vlasů.

Bude mít Kid nějaký připomínky?

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat