Mery za chvilku přišla do obýváku a přinesla dvě skleničky + láhev vína.
D: ,,Pokračujeme?" zasmál jsem se.
M: ,,Jestli chceš." usmála se.
D: ,,Moc rád." usměv jsem jí oplatil.
Mery dala skleničky na stůl a já se nabídl, že to víno otevřu. Mery souhlasila a podala mi ho. Když jsem si ho bral, tak jsem zavadil o její ruku a jemně jsem jí po ní pohladil. Jen jsme se na sebe podívali, ale nic jsme ani jeden neřekl.
Otevřel jsem víno a nalil nám trošku.
D: ,,Tak na co?"
M: ,,Na náš vztah?"
Překvapeně jsem se na ní podíval.
M: ,,Teda kamarádský a něco malinko víc." nervózně se usmála. Je tak krásná, když je nervózní.
D: ,,Tak dobře." přiťukli jsme si a napili se.
Začali jsme si povídat, až se dostali zase jako obvykle k práci.. Nevydržel jsem to a začal Mery líbat. Mery mi dala ruce za krk a já jí chytl za boky. Byl jsem opatrnej a jemnej. Nechtěl jsem nic pokazit ani uspěchat. Už to, že se za jeden večer po několikátý líbáme je úspěch a pokrok.
M: ,,Nepůjdeme ke mně do pokoje?"
D: ,,Tak jo." přikývl jsem. Zašli jsme tam a začali se zase vášnivě líbat.
M: ,,Jen to... Aby sis nemyslel, tak na to ještě připravená nejsem."
D: ,,V pohodě, chápu to."
Došli jsme k posteli, já se nad Mery vzepřel a líbali se dál. Měl jsem na to OBROVSKOU chuť, ale musel jsem jí nějak dokázat, že o ní stojím i přes to, že mi hned nedá. Byl jsem na to zvyklej, ale tady jsem si říkal, že to co si zažila je hrozný a že si budu muset počkat. Docela nezvyk u mě co? Já, kterej jsem ohnul každou skoro každou sestřičku a doktorku na urgentu si musim počkat, než Mery povolí. Nerad si to přiznávám, ale jo, asi jsem se zamiloval... Z mých myšlenek mě vytrhla Mery, která mě chytla za ruku, kterou jsem jí dával pod tričko. Ani jsem si to popravdě neuvědomil. Odtáhl jsem se od ní.
D: ,,Promiň."
M: ,,To nic.." pousmála se.
D: ,,Děje se něco?"
M: ,,Vím jak moc by si to chtěl, ale já víc jak mazlení a líbání nedokážu, promiň." ucukla pohledem.
D: ,,Ale notak. Mně to nevadí, já to vydržim jak jen dlouho budeš chtít. Nechci na tebe tlačit, ani naléhat. Jen ti chci dokázat, že jsem se změnil a že i když na to mám chuť, tak to zvládnu překonat."
M: ,,Jsi hodnej." usmála se a pohladila mě po strništi.
D: ,,A ty by si se mnou chtěla vztah?"
M: ,,Teď momentálně ne, ale třeba jednou." pokrčila rameny s úsměvem.
D: ,,Jen se ptám jo? Víš, že já na dlouhý vztahy nejsem stavěnej, nechci tě dostat zase na dno a nechci nahrát Kidovi do karet."
M: ,,Vím o tom, říkal si mi to několikrát a jsem si toho plně vědoma. Jo, nahrál by si Kidovi do karet, ale já věřim, že se jednou oba dva rozhodneme správně a že to bude to nejlepší rozhodnutí."
D: ,,Určitě jo." usmál jsem se a políbil jí.
M: ,,Půjdu se vysprchovat."
D: ,,Já už bych měl jít domu."
M: ,,Nechceš zůstat tady? Mně to nebude vadit a aspoň si s někým popovídám." usmála se. Na ten její krásnej úsměv nešlo říct ne.
D: ,,Tak dobře." přikývl jsem.
Mery se vysprchovala, já taky a po dlouhým přemlouvání mě jsme s Mery ulehli do její postele. Byl jsem rád za to, že tam s ní můžu bejt a že jsme si tak blízko. Nechtěl jsem s ní do postele proto, že jsem tušil, že Kid ráno udělá scénu nebo si při nejménším do nás rejpne..Rejpne si Kid nebo bude mít ráno připomínky?
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Short StoryCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...