David s Mery se šli nasnídat. Mery byla u linky a chystala snídani. David k ní přišel a zezadu jí objal okolo boků, dal jí pusu do vlasů a jednou rukou jí potom sjel na zadek. Mery se usmála a otočila se na Davida, dali si pusu, jenže zrovna do kuchyně dorazil i Kid.
K: ,,Nemůžete si tohle nechat do ložnice? Je to nechutný." protočil očima a sedl si ke stolu k Daroušům zády.
M: ,,Až si najdeš nějakou slečnu, tak jí taky budeš dávat pusu nebo jí obejmeš." dala mu Mery jídlo.
David si sedl naproti němu.
K: ,,Dík."
Kid pozoroval Davida a furt se na něho mračil.
M: ,,Tak na, Daví."
D: ,,Děkuju." dal jí pusu.
Mery si sedla vedle Davida a snídali. Kid z Davida nespouštěl oči.
D: ,,Co na mě furt tak vejráš?" zasmál se David.
K: ,,Od toho mám oči."
M: ,,Kide, jez normálně a přestaň furt na Davida držkovat.. Buď rád, že se k tobě chová, tak jak se chová."
K: ,,Budu se k němu chovat jak chci.. Nevěřim mu."
D: ,,A jak ti mám dokázat, že to s Mery myslim vážně a že už nejsem to co jsem býval?"
K: ,,To nedáš." zasmál se.
David se podíval na Mery a pak na Kida.
D: ,,Tak co?" kývl na něho.
K: ,,Měsíc bez toho a bez toho volizování, abych to já viděl."
M: ,,Kide!"
D: ,,Platí.." pokrčil ramenama.
M: ,,Daví.."
D: ,,Třeba konečně pochopí, že to 4 měsíc bez sexu zvládnu a že to s tebou myslim vážně." podával Kidovi ruku, ale Mery mu jí chytla.
M: ,,Ani náhodou.. Už mě fakt to tvoje chování pěkně vytáčí, Kide! Pochop, že já už se z toho dostala, David mi dokazoval víc jak čtrvrt roku to, že se změnil, několikrát se mi omluvil k tobě se chová slušně i přes to, že ty se k němu chováš opravdu hnusně. A jak spolu budeme spát nech laskavě na nás, jasný?!"
K: ,,Ne!" vzal talíř, dal ho do dřezu a odešel naštvaně pryč. Samozřejmě nezapoměl bouchnout dveřma.
M: ,,Ach jo, co dělám špatně..." dala si Mery obličej do dlaní. David jí hladil po zádech. Potom si jí vzal a posadil si jí na klín
D: ,,Je tvrdohlavej, no. Časem ho to přejde." dal jí pusu na tvář.
M: ,,Ty si tak moc hodnej a trpělivej."
D: ,,Trpělivost mám silnou a odolnou. Takže tohle mě fakt nevytrhne. Je v pubertě, tak musí na sebe furt upozorňovat. Neboj se, přejde ho to."
M: ,,Jsi fakt zlatej." objala ho pevně Mery a on jí.
Nasnídali se, Mery si šla udělat ranní hygienu, David mezitim oplách nádobí a nachystal se taky. David stál na chodbě a čekal na Mery. Přišel tam i Kid a obouval se.
D: ,,Chceš vzít autem?"
K: ,,Ne." odsekl mu Kid.
D: ,,My to máme..." nestačil to doříct, protože mu do toho skočil Kid.
K: ,,Nechci a nemusíš si mě uplácet tim, že mě povezeš do školy. Radši se pořádně věnuj ségře, chci aby byla šťastná, ale nevim jestli zrovna s tebou... Já si vystačim sám." zabouchl dveře a šel do školy.
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Historia CortaCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...