Mery s Kidem se vydali domu.
M: ,,Co to mělo bejt Kájine?!" řekla naštvaně.
K: ,,Neříkej mi Kájine, Mařeno.."
M: ,,Ptám se tě co to mělo bejt?!"
K: ,,Jenom jsem se tě zastal před tim nadržencem."
M: ,,A dost! David je sympatickej chlap, tak toho nech."
K: ,,Tak moc sympatickej, že ti celou dobu čuměl na kozy a prdel? Dej si na něho bacha, snaží se tě dostat jenom do postele."
M: ,,A od kdy ty se vyznáš v těhle typech?"
K: ,,Od tý doby co si chodila s Michalem a Alešem..."
M: ,,To byli jiný případi, David je sympaťák."
K: ,,Tak potom neřvi, až se s tebou vychrápe a nechá tě bejt."
M: ,,Ticho buď."
K: ,,Bla, bla, bla." protočil očima.Pohled Davida:
Chystal jsem se na to, až vyzvednu tu mladou čičinu😏. Je to celkem kost, co si budem, ale tahle vypadá, že se asi jen tak nedá. No oblíkl jsem se a vyrazil jsem k ní před byt. Pustila mě nahoru a pozvala mě dál. Byl tam i ten její bodygard nebo co to bylo😂.
Marie se ještě upravovala v koupelně a on za mnou přišel.
K: ,,Ať už máš za lubem se ségrou cokoliv, tak jí zkus ublížit a dostaneš.." celkem vořáchlej...
D: ,,Kolik ti je, že si tak drzej?"
K: ,,Do toho ti nic neni, jenom chránim ségru před takovym hovadem jako jsi ty."
D: ,,Hele ty skrčku..." už jsem to nedořekl, protože Marie vylezla z koupelny.
M: ,,Už zase otravuješ Davida? Kide, nezkoušej mojí trpělivost a nech Davida na pokoji.." okřikla ho Mery.
K: ,,Jsme si jenom něco vyjasňovali mezi sebou." podíval se na mě tak, že mě probodával pohledem.
D: ,,Neboj, já se ti o ségru mile rád postarám." mrknul jsem na něho a naznačil mu,když se Marie nekoukala, co s ní chci dělat.
K: ,,Dotkneš se jí a zlámu ti hnáty!" křikl po mně.
M: ,,Karle dost už!" okřikla ho znovu. ,,Pojďte Davide."
D: ,,Jasně."
M: ,,Až se vrátim, tak bude vyklizená myčka a uklizeno... Tohle si spolu ještě vyříkáme!" zabouchla naštvaně dveře a šli jsme po schodech dolu. Celou dobu jsem jí pozoroval zadek. Byl boží a chtěl jsem si šáhnout, ale zase nechci hrát do karet tomu spratkovi. Hezky si Marii zpracuju a snad se se mnou po 2 nebo 3 schůzce vyspí😏..
Každopádně jsme se vydali do Depotu.
M: ,,Vezmeme to procházkou přes park? Miluju podvečerní procházky." usmála se mile.
D: ,,Jasně, proč ne." přikývl jsem.
M: ,,Omlouvám se Vám za mýho bráchu.."
D: ,,Musim uznat, že drzej je dost, ale to je v pohodě. Taky jsem byl na rodiče a cizí drzej."
M: ,,Ale asi ne tolik. Před 2 měsíci jsme přišli o rodiče a od tý doby je ještě drzejší.. Nese to těžce a proto je takovej."
D: ,,To je mi líto." řekl jsem smutně. ,,Vím jak se cítíte."
M: ,,To mě mrzí."
D: ,,V pohodě." pousmál jsem se. ,,No pojďme se bavit o něčem jiném."
M: ,,Dobře a o čem?"
D: ,,Třeba o práci? Jak to, že jstesi zvolila kardio?"
M: ,,Ani nevím." pokrčila ramenama. ,,Ale medinu proto, že jsem z lékařský rodiny. Máma byla obvoďačka a táta byl traumatolog."
D: ,,Aha, tak to chápu." usmál jsem se.Zkusí David něco? 😏
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Historia CortaCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...