Je konec léta a Kid za pár dní nastupuje na gympl. Jako každýmu druhýmu se samozřejmě nechce do školy, ale musí.
Je ráno a Mery zrovna vstala. Našla Kida jak spí na gauči, okolo něho byly rozházený křupky, plechovky a od energeťáků, Kid spal se sluchátkama na hlavě a s ovladačem na sobě. Mery jen nevěřícně zakroutila hlavou hlavou. Schválně začala dělat kravál, aby Kida vzbudila. Bouchala dveřma a nádobím.
Kid si sundal rozespale sluchátka.
K: ,,Mariáno já tě zabiju!" řekl rozespale a sedl si.
M: ,,Je, Karlíku, já tě vzbudila? To mě mrzí." zatvářila se provokativně.
Kid vzal polštář a trefil Mery do hlavy.
K: ,,Už si někoho najdi a otravuj si jeho.."
M: ,,Drž tlamu, bratře.." hodila mu polštář zpátky. ,,V kolik si šel spát?"
K: ,,Kolik je?"
M: ,,8."
K: ,,Si děláš kozy?! Já se jdu dospat do pokoje."
M: ,,V kolik si šel spát?" zeptala se ho znovu, když mířil do kuchyně.
K: ,,Já nevim, ve 4 nebo v 5? Fakt nemám tucha."
Mery vykulila oči.
M: ,,To si děláš srandu???" řekla přísně.
K: ,,Ne, kde mám toho birela?"
M: ,,Tady."
Kid se na ní otočil a ukazovala si na břicho.
K: ,,Ty voleee.. Máňo! Mi koupíš nový."
M: ,,Jaký ty vole? Jaký mi koupíš nový? Nohy máš, tak si pro něho dojdi sám."
K: ,,Dáš mi prachy?"
M: ,,Kájine, neser Boha.."
K: ,,Neseru, tak co?"
M: ,,Fajn, ale kup i pečivo a nějaký uzeniny."
K: ,,Ok."
Mery mu to napsala, Kid se převlíkl a vydal se do krámu. Čučel do telefon a nekoukal na cestu.. Po chvilce do někoho narazil. Ale tim, že ten druhej běžel ho srazil na zem.
K: ,,Čuč na cestu ty gumo.."
D: ,,Sorry. Seš dobrej?" snažil se mu pomoct.
K: ,,Jo, nešahej na mě." ucukl se mu.
D: ,,Fakt ti nic neni? Nemám tě prohlídnout?"
K: ,,Ty vole, takže nejen to, že obtěžuješ holky, ale i kluky.. Vole aby si mi ho ve křoví strčil do prdele? Nechci, dík."
D: ,,Přestaň... Však dávno víš, že jsem s tvojí ségrou za dobře a že mezi náma nic neni.."
K: ,,A nebude..."
D: ,,Tvoje ségra je hezká holka."
K: ,,Hej ani to nezkoušej. Ona chce normální vztah, rodinu, přítele, kterej jí bude věrnej a ne tebe.. Nedovolim ti to.. Nedovolim ti, aby si jí zase ublížil. Chci aby byla šťastná.."
D: ,,To já samozřejmě taky."
K: ,,Tak v tom případě se o ní nestarej a nech jí bejt."
D: ,,Mery je dospělá a svéprávná holka, takže si za sebe bude rozhodovat sama. Určitě za ní nemáš právo rozhodovat.."
K: ,,To nemám, ale slíbil jsem tátovi, že se o ní postarám a že jí budu chránit a já to dodržim."
D: ,,Stejně s ní nemůžeš bejt furt."
K: ,,Zkus něco, co jí sebevíc ublíží a ty skončíš na posteli a jídlo ti budou cpát brčkem.."
D: ,,Přestaň mi furt vyhrožovat, mladej!"
K: ,,Tak přestaň otravovat mojí ségru.."
D: ,,Ty mi nemáš co poroučet, takže si toho nech."
K: ,,Nenechám, dokud nepochopíš to, že já nedovolim, aby si ségře ublížil!" srčil do něho a pokračoval dál do krámu.
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
القصة القصيرةCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...