Klid, Mery

135 7 2
                                    

David uklízel lékárničku a věci po šití. K: „To nestojí za řeč, ségra." zvedal se, ale Mery ho zase posadila.
M: „Jak nestojí za řeč? Ty si se popral nebo ti někdo ubližuje?"
K: „Neubližuje mi nikdo."
M: „Takže si se popral." řekla naštvaně a povzdechla si.
Kid nic neřekl.
M: „Proč proboha?"
K: „Nevim." pokrčil ramenama.
M: „Ty nevíš proč se pereš? To seš tak blbej?"
D: „Klid, Mery." pohladil jí po zádech. ,,Já se taky rval jen tak."
M: „Ale Kid se jen tak prostě rvát nebude. Takže pravdu a hned."
Kid jen koukal před sebe a neříkal nic. D: „Tak ho nech. Třeba ti to říct nechce."
M: „To mě nezajímá. Nebude se rvát a vyklopí mi pravdu."
K: „Nechci ti to řikat." zvedl se, dal led zpátky do mrazáku a šel pryč. Ještě než vylezl z kuchyně, tak se otočil k Mery.
K: „Jo máš se zejtra zastavit ve škole, kvůli tomu, tak se to dozvíš." zavřel dveře a odešel.
M: „Ach jo, co když mu někdo ubližuje nebo ho šikanujou?"
D: „Kid nevypadá na to, že by si to nechal líbit. Třeba se fakt rvali jen tak, to jsem s klukama dělal taky." hladil jí po ruce a dal jí pusu.
M: „Jo, ale proč by chtěli, abych přišla do školy a byl až tak pomlácenej?"
D: „My jsme taky byli takhle domlácený a i kolikrát víc. Určitě se poprali jen tak pro zábavu a třeba chtěl zapůsobit na nějakou holku."
M: „Myslis?"
D: „No jéje, my to tak dělali taky." zasmál se David.
M: „že vás to bavilo, nechávat si dávat pěsti jenom proto, abyste zapůsobili na holku." zakroutila Mery hlavou.
D: „Bavilo, ale já se ani moc rvát nemusel. Stačilo ukázat svaly a bylo M: „Jo? A ty nějaký máš?" smála se Mery.
D: „Ťak samozřejmě." zatnul ruce a objevily se mu svaly.
M: „Wow, ty jsou teda luxusní😍." pohladila ho po nich.
D: „Si je nikdy neviděla?"
M: „Jako, že máš svaly to jo, ale ne, že je máš až takovýhle."
D: „Ti budou všechny závidět, co?"
M: „Tak samozřejmě. Mají co." zasmála se. „Ale ne, fakt by mě zajímalo co se tam stalo."
D: „Neboj se, dopadne to dobře." objal jí a Mery Davida.
M: „Snad jo."
D: „Mám jít s váma?"
M: „Jak chceš, ale aby si neměl kvůli mně nějaký problémy v práci."
D: „Neboj se, zařídim to u Jirky."
M: „Tak dobře, já zase u Míši." přikývla Mery. David zavolal Jirkovi a Mery Míše, protože jsou hodně dobrý kamarádky. Míša s tim neměla problém a ani dva doktoři co to berou za ně. Naopak byli rádi, že budou mít denní.
D: „Tak u Jirky je to zařízený."
M: „U Míší taky." usmála se.
D: „Tak super. Nemám se zkusit zeptat Kida já?"
M: „Ten ti nic neřekne."
D: „Zkusim to. On ani nevi, že tu bydlim, co?"
M: „Neví, no." Mery zavolala Kida, aby za nima přišel do kuchyně. Kid sice nerad, ale přišel tam.
K: „No, co je?" M: „Chtěli bychom ti s Davidem něco říct."

Jak bude Kid reagovat, že s nimi David bude bydlet a co se doopravdy ve škole stalo?

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat