Jsi nádherná

138 7 2
                                    

Chvilku jsme se koukali na film.. Mery z ničeho nic mi sjela rukou z břicha dolu s Davčovi. Začala mi ho pomalu a jemně masírovat přes kraťasy co mám na spaní. Podíval jsem se na ní a ona se na mě usmála.
M: ,,Sis myslel, že to nepoznám, co?" zasmála se a políbila mě.
D: ,,Nno."
M: ,,Poznala jsem to hned jak jsem si na tebe dala nohu." zasmála se. ,,To fakt nešlo nepoznat."
D: ,,Ono to nějak samo."
M: ,,Jasný." smála se. ,,Jsem tě trošku musela provokovat."
D: ,,Ty si potvora." zasmál jsem se a políbil jí.
M: ,,Myslim si, že dneska už je ten správnej moment."
D: ,,Vážně?"
M: ,,Jo." přikývla.
Nejsem blbej a začal jí líbat. Mery si na mě obkročmo sedla a já jí chytil pevně za zadek. Líbali jsme se celkem dlouho... Potom jsem jí položil na gauč a vzepřel se nad ní. Mery si pohrávala s mým Davčou. Už jsem to nevydržel a sundal jsem jí vršek toho pyžama nebo co to bylo. Když jsem uviděl její prsa, byl jsem v transu.. A Davča to taky dával dost slušně najevo😂.
M: ,,Co je? Nelíbim se ti?" zeptala se smutně.
D: ,,Jsi nádherná, hezčí jsem nikdy neviděl." políbil jsem jí a s polibkama jsem pokračoval přes krk, prsa až na břicho. Mery sem tam lehce zavzdychala nebo mi rukama zajela do vlasů. Potom jsem jí pomalu sundal i dolejšek.
D: ,,Máš dokonalý tělo." jel jsem polibkama zase nahoru.
M: ,,Děkuju, ty taky." přejela mi rukou od hrudi až k Davčovi. Stáhla mi kraťasy ke kolenům a já si je potom sundal. Hladil jsem Mery po těle a věnoval se hlavně jejím prsům, protože je má úplně fantastický🤤.
D: ,,Jsi připravená?"
M: ,,Jsem, ale i tak jsem lehce nervózní... Přece jenom jsem byla zvyklá na jiný zacházení."
D: ,,Klidně ještě počkám." zvedl jsem se.
M: ,,Ne, čekáš už dost dlouho a vidím na tobě, že se na to hrozně těšíš."
D: ,,To jo, ale nechci tě do toho nutit."
M: ,,Ne, jsem na to připravená." chytla se mě okolo krku a začala mě líbat. Nasměroval jsem svýho Davču kam jsem potřeboval a podíval se na Mery. Ta jen kývla. Přisunul jsem se blíž a pomalu do ní pronikal. Mery vzdychla a prohla se v zádech. Začal jsem hned přirážet a užíval si to stejně jako Mery. Líbal jsem jí na krku a udělal jí tam malý znamínko. Lehl jsem si potom na záda a Mery si na mě sedla. Začala na dovádět takovým stylem, že jsem byl překvapenej co v ní je!😍 Sledoval jsem ty její boží prsa a různě si s nima hrál. Sjel jsem Mery rukama až na zadek, nadzvedl jí a začal rychle přirážet. Mery vzdychala o 106. Přirážel jsem fakt dost rychle a Mery za chvilku byla. Chvilku jsem počkal, než se vpamatuje. Potom jsem si jí hodil pod sebe přirážel jsem zase rychle, pak začal zpomalovat.. Když jsem byl i já, naposledy jsem přirazil a udělal se do ní... Když jsem ho vytáhl uvědomil jsem si, že jsem si nevzal ochranu..
D: ,,Bylo to fantastický. Jsem nevěděl, že si taková dračice."
M: ,,Nápodobně, byl jsi skvělej."
Políbili jsme se, Mery šla do koupelny  já se oblíkl, lehl si na gauč a čekal, až Mery přijde. Taky se za 5 minut stalo.
D: ,,Kde máš to sexy prádýlko?😏" zeptal jsem se, protože na sobě měla kraťásky a tílko.
M: ,,Schovaný." zasmála se. ,,Uvidíš ho jen, když budeš hodnej."
D: ,,To já jsem furt."
M: ,,To je pravda."
Oba jsme se zasmáli
D: ,,Zlato?"
M: ,,Copak?"
D: ,,Já zapoměl na ochranu..."

Bude Mery nadávat nebo to nechá bejt?

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat