Kid ráno vstal kolem půl 9. Bylo mu divný, že Mery ještě vzhůru neni.
K: ,,Ségra?" přišel do kuchyně, ale nikde nebyla, ani v obýváku. Nakonec šel okolo chodby a viděl tam Davidovy boty.
K: ,,Ty vole."
Potichu otevřel dveře od ložnice. Mery ležela na Davidovi. David měl na sobě jenom boxerky, takže si Kid myslel, že mezi nima něco bylo.K: ,,Bože můj. Ona je fakt nepoučitelná.." protočil oči a odešel do kuchyně se nasnídat. Když dosnídal šel do pokoje, ale srazil se s Davidem.
K: ,,Nazdar."
D: ,,Čus."
K: ,,Co si tu dělal celou noc? Vojížděl si ségru?"
D: ,,Ne? Jenom jsem tady spal. A i kdybych s tvojí ségrou spal, tak ti řekla, že to je její věc a ty se o to nemáš starat."
K: ,,Jestli jí ublížíš, tak uvidíš."
D: ,,Hele mladej, já Mery mám hodně rád, je to krásná mladá slečna a ona sama si rozhodne jestli mi dá nebo nedá šanci, jasný?"
K: ,,Hmm.." zabručel. ,,Nejsi ten typ co vydrží s ženskou dlouho."
D: ,,Nejsem, ale kvůli Mery jsem to přehodnotil a ukážu tobě i jí, že to myslim vážně."
K: ,,Tak to se budeš muset snažit sakra hodně dlouho."
D: ,,Mně to za to stojí."
K: ,,Dělej jak myslíš, ale nevěřim ti."
D: ,,To je tvoje věc." pokrčil David ramenama a šel na záchod.
Kid zalezl do pokoje a David šel zase zpátky za Mery do jejího pokoje.
Mery už byla vzhůru.
M: ,,Co jste se bavili s Kidem?"
D: ,,Ale, zase rejpal."
M: ,,A co?"
D: ,,Že co jsem tu dělal přes noc a že jsem se s tebou vyspal."
M: ,,On si fakt nedá pokoj.."
D: ,,Já jemu i tobě dokážu, že o tebe opravdu stojím."
M: ,,Ty vážně se mnou chceš vztah?"
D: ,,Jo." přikývl. ,,Ale ty se mnou asi ne co?"
M: ,,Já taky, ale teď ne. Promiň."
D: ,,To nevadí." dal jí pusu a lehl si zase zpátky do postele. Mery se k němu přitulila a on jí hladil ve vlasech.
Leželi tam asi do třičtvrtě na 11. Zrovna se líbali, když jim do ložnice vlítnul Kid.
K: ,,Sé...ježiš fuj!" zakřenil se. ,,Už byste mohli vstát ne? Váleli jste se po sobě dost. Mám hlad."
M: ,,Když máš tolik energie, tak něco uvař ty, my jsme s Davidem po náročný službě a máme právo si odpočinout."
K: ,,Odpočinout jo?" zasmál se. ,,Bych neřekl, že se takhle odpočívá." zakroutil hlavou a šel pryč.
M: ,,Mě už to fakt nebaví..."
D: ,,Tak ho nech, až uvidí, že tě mám fakt moc rád a že po tobě nechci tam to, tak to třeba už konečně pochopí."
M: ,,Snad jo." kývla Mery a vylejzala ven z postele.
D: ,,Už vstáváme?"
M: ,,No asi je nejvyšší čas." zasmála se.
D: ,,Tak dobře." oblíkl si kalhoty a tričko a než vyšli z pokoje, tak David pohladil Mery po zadku a dal jí pusu na krk. Mery se usmála a šla před Davidem jen v minikraťáskách.
K: ,,Neobjednáme si pizzu?"
Mery se podívala na Davida.
D: ,,Mně je to jedno."
M: ,,Tak fajn, objednej 2. Jednu salámovou a jednu šunkovou."
K: ,,Ok."
D: ,,Znáš mě dobře." usmál se.
M: ,,Já vim, nějakej pátek už tě znám no."
David se k ní naklonil a dal jí pusu.
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Short StoryCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...