Chvilku jsme seděli na gauči.
D: ,,Zlato?"
M: ,,Noo?"
D: ,,A dneska už něco bude?" usmál jsem se na ní s psíma očima.
M: ,,Ne ne ne, možná až zejtra, uvidim co mi řekne doktorka."
D: ,,Ach joo.." řekl jsem smutně.
M: ,,No to máš za to, že sis nedal pozor. Dokud nebudu vědět co a jak, tak nic. Ber to jako takový vytrestání." usmála se.
D: ,,Ty se tim ještě bavíš ne?"
M: ,,Jo." smála se.
D: ,,Ty potvoro jedna." vzal jsem si jí na klín. Začal jsem jí lehce líbat na krku a zajel jí rukou pod mundur.
M: ,,Někdo sem přijde."
D: ,,Tak ať, chodíme spolu, takže jim to může bejt jedno." usmál jsem se, začal jí líbat víc a znovu jí šahat pod mundur a tričko.
M: ,,Dádouši, ne... Seš hluchej?😂"
D: ,,Co si říkala?"
Mery se zasmála a plácla mě po ruce.
M: ,,Odjeď s tou rukou.."
D: ,,A co když ne?😏"
M: ,,Tak máš útrum na delší dobu, než jen zítra."
D: ,,To neni fér."
M: ,,No to je fér. Nemáš mě štvát a co řeknu, to platí."
D: ,,A když půjdeme do mýho kanclu?"
M: ,,Tak taky nic, jsme ve službě. Víš jakej z toho by byl problém? A fakt nechci aby na mě u atestace koukali divně."
D: ,,Prosim tě, to jsou ještě skoro dva roky, na to se do tý doby zapomene."
M: ,,No, na tohle fakt ne.. Nebudu to dělat tady." koukla se na mě a já na ní dělal psí oči.
M: ,,Dádouši ne..."
D: ,,Zkusit jsem to musel."
M: ,,No to chválim, ale fakt z toho nechci mít problém."
D: ,,Dobře, dobře." dal jsem jí pusu. ,,Nezajdeme po službě někam na jídlo?"
M: ,,Jo, můžeme." dala mi pusu, jenže to bych nebyl já, abych nechtěl něco víc😏. Samozřejmě jsme se začali líbat a vtrhla nám tam Libuna.
L: ,,Nemůžete se ocucávat jinde?"
D: ,,Na urgentu?"
L: ,,V soukromí!" protočila oči.
D: ,,Dokud jste se tu neobjevila, tak jsme ho měli.."
L: ,,Teda Mery, nečekala jsem, že když budu pár měsíců pryč, že mu do postele skočíš i ty."
M: ,,Já Davidovi do postele neskočila.. Kdyby si ho víc poznala, určitě by si o něm takhle nemluvila."
L: ,,Je to děvkař a ty se nemění."
M: ,,A já si myslíš, že mění. David je toho důkazem. Taky jsem si to říkala, ale David se mi ukázal i v tom lepším světle. Je úžasnej, pozornej a milej."
L: ,,No to jo, nafoukanej egoista co si myslí, že nad něj neni."
D: ,,Potrefená husa se vždycky ozve."
Mery se zasmála a Libuna na mě čuměla tim jejím vraždícím ksichtem.
Nic neřekla a radši odešla.
M: ,,Určitě běžela za Jirkou."
D: ,,Je mi to jasný, ale Jirka ví, že ona je slepičí prdel a všechno vykecá. Bere jí na lehkou váhu.."
M: ,,To asi všichni."
D: ,,No a kde jsme to skončili?" začal jsem jí zase líbat.
M: ,,Nee, až doma a nejdřív zejtra, až budu mít prášky."
D: ,,Dobře, dobře." přikývl jsem.Bude tedy malej Hof už teď nebo až dýl? 🤔
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Short StoryCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...