Oba dva rychle vešli dovnitř domu a šli do bytu.
M: ,,Co si se tak vyděsil?"
D: ,,Nevyděsil, jenom jsem nechtěl aby tě viděl a aby nás jakkoliv otravoval."
M: ,,Daví, znám tě nějakej pátek a vim, že neříkáš pravdu.. Tak co se děje?"
Oba zrovna vešli do bytu.
K: ,,Jee, čuus.. Ségra? Co tady děláš? Nemáš bejt náhodou v nemocnici?"
M: ,,Mám, ale nemůžu tam bejt."
K: ,,Proč?"
M: ,,Nechci, chci bejt v klidu doma."
K: ,,Jsi v pohodě?"
M: ,,Jo." pousmála se.
K: ,,Stalo se něco?"
M: ,,Ne, mělo by?"
K: ,,Já nevim, proto se ptám. Tváříš se jak kdyby si viděla ducha." zasmál se.
M: ,,Jsem naprosto v pohodě."
K: ,,Nebo seš v tom?😂" začal se smát.
M: ,,Nejsem v tom. "
K: ,,Že to tak vyadalo. Oba dva jste se koukali jako hromádka neštěstí."
M: ,,Jsme naprosto v pohodě oba dva, neboj se." zasmála se. ,,A vůbec, nemáš bejt náhodou už u Fífi?"
K: ,,Jenom si dobalim nějaký ty věci a jdu."
David mezitim dal Mery prádlo do koupelny a tašku uklidil do skříně.
M: ,,Co je Daví?" sedla si k němu do obýváku a přitulila se k němum
D: ,,Nic." usmál se a dal Mery pusu na tvář. ,,Jenom jsem se zamyslel." doplnil.
M: ,,A nad čím?" hladila ho po strništi.
D: ,,Noo..." zasekl se.
M: ,,No?"
K: ,,Tak já jdu jo? Přijdu v pondělí po škole."
M: ,,Jak v pondělí po škole? To tam budeš jeho rodiče otravovat 2 dny? Dám ti aspoň nějaký peníze, který jim dáš, aby to nevypadalo blbě." zvedla se a mířila ke kabelce.
K: ,,Jim to nevadí."
M: ,,Bez debat." otočila se na něho a podávala mu pětistovku. ,,A běda, že to utratíš za nějakou hru nebo za jiný debility."
K: ,,Neboj ségra."
M: ,,No bojim."
K: ,,Tak já jdu, čus."
D: ,,Čau."
M: ,,Ahoj a nevyváděj kraviny, jasný?"
K: ,,Jasný." zasmál se a zabouchl dveře.
Mery došla za Davidem do obýváku. Ten zrovna volal s Jirkou.
D: ,,No potřeboval bych volno pro mě i pro Mery."
J: ,,Noo, snad to půjde nějak zařídit a na jak dlouho?"
D: ,,Tak týden."
J: ,,No uvidím co s tím budu moct dělat."
D: ,,Tak mi dej potom vědět jo? Klidně bych si vzal i neplacený volno."
J: ,,Uvidim jo? No a co Mery? Jak jí je?"
D: ,,Jo už je v pohodě. Jen chtěla bejt doma. Sám víš, že neposedí a cejtí se špatně, když nemůže nic dělat."
J: ,,To je pravda." zasmál se Jirka.
D: ,,Tak snad ten týden zvládne.. Musí si taky odpočinout, ale říkej to zrovna jí."
J: ,,Já vim no, hele musim jít, tak ahoj, dám ti teda vědět jo?"
D: ,,Jo jo, díky a čau."
M: ,,Jo tak já neposedim jo?" zasmála se.
D: ,,Noo, ale je to pravda." zasmál se.
M: ,,Je, ale týden je moc."
D: ,,Žádný diskutování, budeš doma a já si tě ohlídám. Odpočineš si a nabereš síly."
M: ,,Dobře teda, pane doktore." zasmála se ,,No tak nad čim si přemýšlel?" sedla si k němu.
D: ,,Ale, to je v podstatě jedno." dal jí pusu do vlasů a koukal se na telku.
M: ,,Daví, ty mi něco tajíš?"
D: ,,Neee, měl bych?"
M: ,,To nevím, proto se tě ptám."
D: ,,Nic ti netajim."
M: ,,Od tý doby co si uviděl Aleše si jak vyměněj. Co se stalo? Ty ho znáš?"
D: ,,Nebudeme si kazit hezkej den Alešem ne?"Proč se David tak "kroutí" a nechce Mery nic říct? 🤔
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Historia CortaCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...