Mery zrovna dorazila domu.
M: ,,Jsem domaaa."
K: ,,Čáu." ozvalo se z obýváku.
Mery tam přišla.
M: ,,Ahoj."
Kid kývnul hlavou.
K: ,,Jak bylo v práci?"
M: ,,Ale jo, dobrý. Mám tě pozdravovat od Jirky."
K: ,,Dík. Nezníš nadšeně.." zatvářil se podezdřívavě.
M: ,,Byl to náročnej den. Plno bouraček a tak." ujišťovala ho Mery a šla do kuchyně si udělat něco k jídlu.
M: ,,Chceš něco k jídlu?" zeptala se ho, když tam mířila.
K: ,,Ne, díky." ozvalo se za ní. ,,Hele ségra, já poznám, že s tebou něco je, tak co se stalo?"
Oba dva došli do kuchyně a Mery si začala ohřívat ještě těstoviny co Kid nesnědl.
M: ,,Jsem jen přepracovaná, nic víc." usmála se na něho.
K: ,,Jsi tak přepracovaná, že si z toho brečela? Z tohohle se nevykroutíš, tak povídej."
M: ,,Nic se nestalo, jen malý nedorozumění s Davidem."
K: ,,Udělal ti ten hajzl něco?" zeptal se naštvaně.
M: ,,Ne nebo jo..."
K: ,,On tě deptá?"
M: ,,Tak trošku.." řekla zoufale.
K: ,,Dostane po hubě! Jak tě deptal?"
M: ,,To neřeš.." otočila se k němu zády.
K: ,,Ségra, tohle neni prdel, nech si pomoct dokud je čas..." opřel se o linku a hladil jí po rameni.
M: ,,Když já nechci aby si každej myslel, že jsem blázen."
K: ,,Ty nejsi blázen.. Ty za to nemůžeš kam tě ty dva idioti dostali... Pocem." objal jí. I v jeho 16ti byl o dost vyšší, než byla Mery.
Mery ho taky pevně objala.
K: ,,Chceš se o tom bavit? Jestli ne, tak ne, ale třeba se ti uleví."
M: ,,Když jsem ráno přišla do práce, tak jen co jsme s Jirkou vyřídili papíry se mě ujal. Ukázal mi urgent a bylo to fajn. Jenže, když jsem se převlíkala a byla jen v podprsence ppřišel ke mě a začal na mě šahat... Odstrčila jsem ho od sebe. Nakonec mi dal pokoj, ale jenom do tý doby, než jsem si dávala věci do skříňky. Chytl mě a přimáčkl se na mě co nejvíc... Posstavil se mu a myslela jsem si, že mě začne obtěžovat, ale odstrčila jsem ho. Celej den jsem z něho byla nervózní, jestli zase něco nezkusí, ale nezkusil. Jen jak jsem odcházela z bufetu, otočil si mě k sobě, já se celá rozklepala, rozbrečela..." začala brečet. ,,A běžela jsem na záchod. On za mnou přiběhl a začal mi tam dávát kázání, že jestli nezvládnu pracovat s lidmi, tak jsem měla jít dělat do skladu.. Že to pacienty ani příbuzný nezajímá, tak jsem mu vrazila facku a zalezla do kabinky.. On mi řekl, že jsem další fiflena co si myslí, že se svět točí jenom kolem mě.. Pak mi dal pokoj a až na operaci co jsme spolu měli mi řekl, že je nemocnej a že za to nemůže.. Tak jsem mu řekla, že mě jeho problémy nezajímaj. Pak mi dal pokoj."
K: ,,Nechceš to nahlásit?"
M: ,,Ne, to by bylo zbytečný."
K: ,,Jakmile ho uvidim, dostane takovou nakládačku, hajzl jeden. Neboj se, nikdo ti už neublíží.. Zejtra tam s tebou půjdu a vyřídim to s nim."
M: ,,Prosím hlavně se neper."
K: ,,Když to jinak nepůjde, tak jo. Nenechám ho, aby tě dostal zase na dno."
M: ,,Jsi hodnej, děkuju." usmála se Mery a objala ho.. Je ráda, že má takovýho bráchu a i přes to, že je o pár let mladší, vždycky jí chránil a snažil se jí pomoct.Jak to Kid vyřídí s Davidem?
Bude si David dovolovat dál?
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Short StoryCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...