Ředitelna a trest

116 8 1
                                    

Po snídani se všichni chtěli vydat do školy, ale ředitel volal Mery, aby se tam zastavili odpoledne.
Po službě, zašli Dary domu, vyzvedli Kida a šli do školy.
Zamířili rovnou do ředitelny, kde už čekal ředitel i s tim klukem a jeho tátou.
Ř: ,,Tak poprosím vás všechny do vedlejší místnosti. Ředitel si sedl do čela a ostatní naproti sobě.
D: ,,Ještě než začneme, Kid má dva svědky co dosvědčí, že tady mladej nejen jeho, ale i mojí přítelkyni začal urážet, ponižovat a nadávat mu. Taky dosvědčí i to, že do něho strčil a uhodil ho jako prvního. Ze začátku se zdálo být všechno ok, ale potom se zhoršil a musel jít i na operační sál."
B(ohdan): ,,To neni pravda! On si začal!"
K: ,,Je to pravda!"
Začali po sobě řvát.
Ř: ,,Dost! Máte něco jako lékařskou zprávu?"
D: ,,Samozřejmě." podal mu jí David.
Ř: ,,Pokud je to takto, tak celý trest náleží Bohdanovi a ne tady Karlovi."
Bt( Bohdanův táta): ,,Vy budete obviňovat mýho syna? Víte kdo já jsem?!"
D: ,,Ano, vím a je mi to srdečně úplně jedno.. Prostě Váš povolání syn nebude napadat, urážet nebo ponižovat jak Kida, tak i mojí přítelkyni."
Bt: ,,Ta zpráva může být zfalšovaná."
D: ,,Myslíte si, že bych si vymýšlel něco takovýho? Krvácení do břicha nebo to, že měl slabý otřes mozku, roztržený ret nebo obočí? Ale pokud to nebudete chtít řešit tady, zajdeme s tím na policii za napadení a lehlý ublížení na zdraví."
Bt: ,,To ne!"
D: ,,Takže souhlasíte aby trest, který hrozil Kidovi bude udělen Vašemu mladýmu?"
B: ,,On si začal! On mě začal mlátit! Já mu nic neudělal!" začal tam pořvávat na celou místnost a div se nerozbrečel."
Bt: ,,Uklidni se!"
M: ,,Opravdu je to tak jak popisuje přítel. Nejdřív mi to Kid nechtěl říct, ale nakonec se mi svěřil. Stav se horšil a musel být převezený do nemocnice."
Ř: ,,Když je to takhle, celá situace se mění. Navrhuji Bohdanovi 3 z chování.."
B: ,,Coooo?? Však ten zmetek měl dostat jenom ředitelskou!"
M: ,,Taky si uvědom, že ty máš pár modřin na sobě, ale on kvůli tobě mohl i zemřít."
Bt: ,,Zas to nepřehánějte jo?"
D: ,,Já i moje přítelkyně jsme doktoři a troufám si říct, že toho víme o něco víc než Vy, takže to nechte laskavě na nás ano? A je pravda, že pokud by dostal silnější ránu nebo přijet o pár minut dýl, mohl zemřít."
B: ,,Jo a jak to, že když byl na pokraji smrti je tu a vysmátej?"
D: ,,Pokud vím, napadl si ho někdy v pondělí? V úterý už mu nebylo dobře, ale dobrý a ve středu se mu přitížilo. V ten den byl i operovanej a v nemocnici byl až do včera. Kdyby sem nemusel, zůstal by tam minimálně do zejtra."
Ř: ,,Už to nebudeme řešit, Bohdan dostane 3 z chování, omluví se Karlovi a je to vyřešený."
D: ,,Souhlasim, ale Kid ještě pár dní bude doma."
M: ,,Já taky souhlasím."
Ř: ,,Dobře." 
Bt: ,,Já ne! A věřte mi, že za to budete nést následky!" koukl se na ředitele a odcházel, ani nepozdravil.
Ř: ,,Běž Bohdane do třídy a Vy můžete jít taky, díky, že jste přišli."
D: ,,Naschle."
Kid s Daroušema i Bohdanem vyšli ven z ředitelny.
B: ,,To si odskáčeš ty hajzle!"
D: ,,Jestli odsud chceš letět rychlostí blesku, tak stačí se otočit a já řeknu řediteli, aby tě vyrazil na místě, ty smrade malej!"
M: ,,Daví!"
B: ,,To si odskáčete všichni!" otočil se a šel do třídy s brekem.

Vylepší se díky tomuhle vztahy mezi Davidem a Kidem?

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat