David s Mery zrovna dorazili do práce. Mery se převlíkala a nebyl by to David, aby jí nesváděl. Přišel k ní a objal jí zezadu.
M: ,,Ty si nedáš pokoj?" zeptala se trošmu přísně.
D: ,,Když ono to nejde. Mě furt provokuješ." políbil jí na krk.
M: ,,Já tě neprovokuju, to ty furt musíš myslet na nemravnosti." zasmála se.
D: ,,Když mám tak moc sexy přítelkyni, tak to se nemůžeš divit." poplácal jí po zadku a šel si sednout.
M: ,,Ha ha ha, si zas vtipnej."
D: ,,To jsem no."
Když se Mery převlíkla, tak si vzala mobil a chtěli se vydat na příjem, jenže jí zazvonil telefon.
M: ,,Černá, prosim?"
U: ,,Dobrý den, Nečová.."
M: ,,Stalo se něco?"
N: ,,Ano... Karel psal o jedné z učitelek svým kamarádům sprosté nadávky. A jedné přímo nadával. Mohla byste se zastavit ve škole?"
M: ,,No bohužel jsem v práci, ale zítra mám volno, tak se tam zastavím ráno i s Kidem."
N: ,,Děkuji a byla bych ráda aby se to už vícekrát neopakovalo."
M: ,,Určitě nebude a děkuju za upozornění."
N: ,,Tak tedy nahledanou."
M: ,,Nashledanou."
Mery to típla a naštvaně hodila telefon na stůl.
M: ,,To snad neni možný!" rozčilovala se.
D: ,,Co se stalo?"
M: ,,Kid nadával učitelce a psal o ní sprosťárny.. Já ho roztrhnu jak hada!" chodila sem a tam jako lev v kleci.
D: ,,V klidu zlato." zastavil jí a hladil jí po ruce.
M: ,,Jak mám bejt v klidu, když nadává učitelce?"
D: ,,Tak evidentně to bude nějaká ježibaba." zasmál se.
M: ,,No ještě si z toho dělej srandu." zamračila se.
D: ,,Nemrač se, to ti nesluší." pohladil jí po tvář a dal jí jemnou pusu.
M: ,,Kdyby ten blbec nevyváděl takový debility, tak bych se nemračila."
D: ,,Je to kluk no a dělá a bude dělat voloviny." pokrčil David ramenama.
M: ,,To je jasný, že bude dělat kraviny, ale to, že nadává učitelkám neni kravina, volovina ani klukovina... Jak se budou koukat potom na mě? Že nezvládám ani výchovu mýho bráchy? Hlavně on je jeden průser za průserem a mě už to nebaví furt řešit a připadat si trapně."
D: ,,Miláčku, teď mě poslouchej ano?" vzal si jemně její obličej do svých dlaní a podívali se navzájem do očí. ,,Ty si žádnou chybu neudělala, ani tvoji rodiče. Kid je hold takovej a s tim už nic nenaděláš. Nemusíš se cejtit trapně ani nic podobnýho. Ujala ses ho hned jak vám umřeli rodiče a to taky každej neudělá. Naopak buď na sebe hrdá, že si se dokázala tak rychle oklepat a začít fungovat pro něj. Jsi ta nejlepší holka jakou jsem kdy poznal a nikoho tak vnitře silnýho a vyrovnanýho jsem nikdy neviděl." hladil jí oběma palcema po tváři a usmíval se na ní.
Mery se nezmohla na nic jinýho, než na to, aby ho pevně objala. Měla v očích slzy jak byla dojatá.
M: ,,Daví.. Ty si úplně skvělej."
D: ,,Ty víc.. Prostě to ber tak, že je v pubertě a že dělá ptákoviny."
M: ,,Ráda bych, ale musim na něho bejt přísná, jinak to bude hroší." povzdechla si Mery.Vynadá Mery Kidovi?
Vloží se do toho i David?
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Short StoryCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...