Je druhej den ráno a Mery zrovna přišla do práce. David na příjmu nebyl. Zamířila na lékařák, kde David seděl u stolu a koukal se do telefonu.
M: ,,Ahoj." pozdravila ho Mery. David se lekl a málem odhodil telefon.
D: ,,Fuj jsem se lekl." podíval se na ní uraženě.
Mery se zasmála a brala si věci ze skříňky.
D: ,,Dneska máme službu spolu co?" usmál se.
M: ,,Jo." přikývla a zašla za plentu. Davidovi to nedalo a podíval se. Mery byla otočená čelem a oblíkala si tričko.
D: ,,Hele, můžeš říct tomu tvýmu bodygardovi, aby se trošku uklidnil?"
M: ,,Ti zase něco říkal?"
D: ,,Jo a byl fakt dost drzej.. Chápu, že se tě snaží bránit a že to slíbil tátovi, ale nemůže za tebe furt jednat ne?"
M: ,,Nejedná za mě. Jen se o mě bojí a nechce, abych dopadla jako tenkrát." Mery vyšla z poza plenty a narazila na Davida.
D: ,,To já bych taky nechtěl."
M: ,,Můžu projít?" podívala se do země.
D: ,,Jo, jasně." uhnul na stranu. Mery šla ke skříňce a dávala si tam věci.
D: ,,Co mám udělat pro to, abych s tebou mohl být a mohli bychom si užít ten den jako si sem nastoupila?"
M: ,,Netlač na mě a pochop, že musim mít v tobě důvěru."
D: ,,A můžu ti dát pusu?"
Mery se na něho vyděšeně podívala.
M: ,,Ale nic víc." řekla nejistě.
David se usmál a dal jí lehkou pusu.
D: ,,Chybělo mi to."
Mery se jen pousmála a hledala telefon.
D: ,,Na co si mám dát pozor? Nechci to mezi náma pokazit."
M: ,,Nedotýkej se mě pokud ti řeknu, že to nechci, netlač na mě a hlavně nechytej prudce za ruce nebo kdekoliv na těle."
D: ,,Můžu se tě na něco zeptat?"
M: ,,Jakou?"
D: ,,Oni tě znásilnili?"
M: ,,Ne, jen mě využili na sex a byli dost tvrdý. Zacházeli se mnou jako s nějakým odpadem. Připadala jsem si jako špína a chtěla se zabít."
D: ,,To je mi líto." přišel k ní opatrně blíž. ,,Můžu?" natáhl ruce tak, že jí chce obejmout, ale Mery ucukla. Potom se podívala.
D: ,,Neboj se, nechci ti ublížit, chci tě jen obejmout."
Mery nakonec souhlasila a David jí objal. Hladil jí po zádech.. Potom se podívali navzájem do očí a začali se líbat. Co čert nechtěl, vlítnul tam Kid, protože Mery donesl oběd, kterej si doma zapoměla.
K: ,,Ty hajzle!" odhodil krabičku na gauč a rychle k nim běžel. Odtrhnul Davida od Mery a dal mu pěstí.
M: ,,Karle! Nech toho! David mi nic neudělal, jen mě objímal.."
D: ,,Musim uznat, že máš páru, mladej."
K: ,,Drž hubu! Já tě varoval, že se ségry ani nedotkneš.. Natož, že jí budeš ošahávat a líbat!"
M: ,,Kide, poslouchej mě! David mi nic opravdu neudělal... Jen mě uklidňoval."
K: ,,Neříkáš to jen tak?"
M: ,,Samozřejmě, že ne..."
K: ,,Fajn." podíval se na Davida.
M: ,,Ukaž." podívala se na Davida taky a koukala se mu na rozbitej ret.
M: ,,Vyčistim ti to."
D: ,,To je dobrý. Vyčisti tu ruku mladýmu."
K: ,,O mě se nestarej, starej se o sebe."
M: ,,Kide už dost... Chápu, že se mě snažíš bránit a chránit. Že nechceš abych zase skončila v léčebně, ale jsem dospělá a umím se o sebe postarat sama. David je kamarád a kolega. Za všechno se mi omluvil a já mu už částečně odpustila."
K: ,,Zkoušel na tebe něco? Obtěžoval tě?"
M: ,,Ne." zakroutila Mery hlavou.
Kid nic neřekl a koukal furt na Davida.
M: ,,Vyčistim to oboum, Daví sedni si."
D: ,,To je dobrý."
M: ,,Bez debat." řekla Mery přísně.Jak tahle situace dopadne? 😏
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Short StoryCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...