Dneska bude kratší část...
Oba dva jsme s Mery v práci a netrpělivě čekáme na výsledky. Bylo něco kolem půl 3, když mi konečně dorazily. Naštěstí dneska nebyl vůbec frmol, takže jsme většinu času byli na lékařáku. Jen jeden případ byl dosti nahnutej, ale dostal jsem ho já s Mery, takže to byla pohoda a chlap bude ok.
Zrovna jsem si dosedl na lékařáku na gauč po asi 2 hodinový operaci. Mery nám dělala kafe.
D: ,,Hele výsledky už přišly."
Mery úplně jako kdyby stuhla a šla pomalu ke mně.
M: ,,Tak to rozklikni.."
Rozklikl jsem mail a samozřejmě tam bylo co jsem si myslel..
M: ,,Negativní."
D: ,,Já ti to říkal.."
M: ,,Ale jak sis mohl bejt tak jistej?"
D: ,,Protože jsem s Šárkou nespal už pěkně dlouho."
M: ,,Vždyť jsem nejen já vás zaslechla jak se o tom bavíte."
D: ,,No, maximálně jsme se o tom fakt bavili a pokud jsme spolu spali, tak jsem si dával bacha."
M: ,,Jo? A u mě sis ho nedával..." dala naštvaně ruce do kříže a zamračila se.
D: ,,To bylo fakt omylem a i kdyby se to naprvé povedlo, tak bych tě neopustil."
M: ,,Fakt?"
D: ,,Samozřejmě." dal jsem jí pusu do vlasů a usmál se na ní.
M: ,,Jsem ráda jak to dopadlo."
D: ,,A to ani nevíš jak já. Hrozně se mi ulevilo i přes to, že jsem si byl jistej. Jsi pořád na mě naštvaná?" zeptal jsem se.
M: ,,Ne, už ne." usmála se a políbila mě.
D: ,,To jsem rád." pohladil jsem jí po tváři.
M: ,,K doktorce jsem už objednaná a jdu tam zítra."
D: ,,A necháš si napsat tu antikoncepci?"
M: ,,Jo nechám, aspoň teď, než se rozhodneme mít prcka, teda jestli si za tim furt stojíš, že ho se mnou chceš."
D: ,,Samozřejmě, že jo. S tebou klidně 10." zasmál jsem se a Mery taky. Dali jsme si pusu, Mery dodělala lafe a sedli jsme si spolu na gauč.
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Historia CortaCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...