Chvilku jsme se ještě váleli. Mery mi ležela na hrudi a já jí hladil po zádech a sjel jsem jí rukou až na zadek.
M: ,,No a kam teda vyrazíme?"
D: ,,Kam budeš chtít."
M: ,,Noo, chtěla bych se podívat po městě a potom..." hladila mě po hrudi a koukla se na mě psíma očima.
D: ,,Nákupy.." plácl jsem se do čela.
M: ,,Noo." zasmála se. ,,Teď nevim kde, ale koukala jsem a mají tam pěkný kalhoty, kraťásky a tričko. Půjdeme?"
D: ,,Jo tak kraťásky joo?😏"
M: ,,Na co zas myslíš?" zasmála se a plácla mě po ruce.
D: ,,Na tebe."
M: ,,A hlavně na prasárničky, viď."
D: ,,Já? Nikdy." smál jsem se.
M: ,,No mně to bylo hned jasný."
D: ,,A jaký?"
M: ,,Co?"
D: ,,Jaký kraťásky."
M: ,,Pěkný😂."
D: ,,Lásenoo.."
M: ,,Nech se překvapit, ještě si mi neodpověděl."
D: ,,Na co?"
M: ,,Jestli teda půjdeme?"
D: ,,Ale počítej s tim, že si to večer pořádně vyberu."
M: ,,No mně je to naprosto jasný." zasmála se a dala mi pusu. ,,Seš zlatej a hodnej." přitulila se ke mně.
Věděl jsem, že tim myslí ty dva...
D: ,,Snažim se.. Nechci ti ublížit." přitulil jsem se k ní co nejvíc to šlo a hladil jsem jí po zádech a ruce.
M: ,,Myslim si, že nikdo už mi neublíží jako ty dva. Ty jsi oproti nim úplně úžasnej a hodnej chlap."
D: ,,Až na tu minulost. Pořád mě to mrzí."
M: ,,Vždyť víš, že jsem ti odpustila, kdybych ti neodpustila nebo ti to vyčítala a byla na tebe naštvaná, tak tady s tebou teď neležim." nadzvedl se a dala mi pusu. ,,Miluju tě."
Pousmál jsem se, oplatil jí pusu a pohladil jí po tváři.
D: ,,Já tebe taky."
Mery se lehla zpátky.
M: ,,Ale jestli nechceš do obchoďáku, tak tam nepůjdeme.
D: ,,Ale joo, když mi slíbíš večer odměnu😏."
M: ,,Když budeš hodnej a nebudeš remcat😂." smála se.
D: ,,No fajn no, co mám s tebou dělat."
Mery se zasmála, dala mi pusu a zvedla se.
D: ,,Kam jdeš?"
M: ,,Odnést nádobí a oblíkat se ať můžeme vyrazit."
Zvedl jsem se taky a šel za ní.
D: ,,Když jde o nákupy, tak to jsi na nohou hned, ale do práce se ti už tak moc nechce co?" poplácal jsem jí po zadku.
M: ,,Noo, to ne nooo.." zasmála se. ,,Mít takový zkušenosti a věřit si tolik jako ty, tak bych tam taky chodila jak do krámu😂."
D: ,,Neboj se, nazbíráš tolik zkušeností, že nebudeš vědět co s nima."
M: ,,Taky jsem si vybrala toho nejlepšího učitele."
D: ,,To si piš." dal jsem jí pusu na krk a šel se převlíknout do koupelny.
Za 10 minut jsem vyšel a čekal až se upraví a obleče Mery. Ta vylezla asi po půl hodině..
M: ,,Tak jdeme?"
D: ,,Jasně. Moc ti to sluší."
M: ,,Děkuju, ty si taky fešák." zasmála se.
D: ,,Já ti lichotim a ty se mi směješ."
M: ,,Ale ne ne." objala mě.
D: ,,Jenom aby."
Vzal jsem si klíče, doklady a vydali jsme se k autu, kde pro hlavně pro mě nás čekalo nemilý překvapení.Co nebo kdo tam je?
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
KurzgeschichtenCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...