Mery je už skoro dva měsíce na vážkách, jestli má nebo nemá dát Davidovi šanci. Je pravda, že skoro celý ty dva měsíce se David usilovně snaží. Kid z toho samozřejmě radost nemá, ale pochopil, že to nemá cenu. Nastoupil na gympl a našel si tam dva kamarády - Kubu a Filipa.
David občas u Mery přespal, no občas.. Spal tam skoro furt nebo Mery u něho, ale za celý dva měsíce mezi nima nic nebylo. Mery se sice už tolik nebála, ale hlavně si chtěla prověřit Davida jestli to fakt vydrží a jestli o ní fakt stojí. Když zjistila, že to opravdu vydržel, rozhodla se, že mu šanci dá.Je ráno. David zase spal u Mery. Dneska mají ranní. Je půl 7 a oba dva jsou už vzhůru. Mery ležela Davidovi na hrudi a prstama mu jí hladila.
M: ,,Daví?"
D: ,,No?"
M: ,,Já... Už bych to asi mezi náma měla rozsekout."
D: ,,Aha..."
M: ,,Asi sis všiml, že poslední měsíce jsme se hodně zblížili a že to je mezi náma fakt hezký."
D: ,,Jo, ale tyhle řeči nemám rád, tak to řekni rovnou, že budeme jenom kamarádi a že se mnou vztah nechceš."
M: ,,Co to plácáš?" zasmála se Mery. ,,Chceš tu spát už nafurt?" zeptala se.
D: ,,Co?"
M: ,,No, chceš se mnou vztah nebo ne?"
D: ,,Jo, já s tebou jo, ale ty se mnou ne, je mi to jasný.." koukal se jiným směrem, než byla Mery.
M: ,,Já s tebou taky." zvedla se, usmála se a pohladila ho po strništi.
David se k ní otočil s překvapeným výrazem.
D: ,,Cože?" zasmál se.
M: ,,No." kývla a dala mu pusu.
D: ,,Fakt?"
M: ,,Jo." přikývla.
David nic neřekl, jen se usmál a hned Mery pevně objal. Mery jeho taky.
D: ,,Ale víš, že to se mnou nebude jednoduchý."
M: ,,Ano, vím. Ty se mnou a hlavněs Kidem taky ne.
David Mery políbil a furt jí objímal.
Pak se otevřely dveře, ve kterých se objevil Kid.
K: ,,Už zaas?" protočil očima. ,,Je 7, uděláš ségra snídani nebo si mám něco udělat sám?" otočil se.
M: ,,Já jí udělám."
K: ,,Ok." chtěl odejít, ale Mery ho zastavila.
M: ,,Kide, počkej."
K: ,,Nepotřebuju bejt u toho vašeho olizování.."
M: ,,Zastav se a chvilku mě poslouchej." řekla rázně.
Kid teda zastavil a otočil se otráveně k nim.
K: ,,Tak co?"
Mery se podívala na Davida a ten kývnul.
M: ,,Dala jsem Davidovi šanci."
Kid chtěl něco říct, ale Mery ho zarazila.
M: ,,Než budeš mít zase narážky a blbý kecy, tak ti řeknu jen to, že jsem s Davidem šťastná, do ničeho mě nikdy nenutil a to co bylo, bylo. Omluvil se mi za to a já pochopila, proč se tak choval. A byla bych ráda, aby si s nim vycházel."
K: ,,S nim? Nikdy!" odešel naštvaně z Mery pokoje.
M: ,,Ach jo..." povzdechla si Mery a lehla si zpátky k Davidovi. Ten jí objala a dal jí pusu do vlasů.
D: ,,Neboj se, jednoho dne ho to přejde."
M: ,,Obávám se, že ne." řekla smutně.Jak by se mohl vylepšit vztah mezi Davidem a Kidem?
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Short StoryCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...