Alibi a svědci

125 9 2
                                    

David u Romana zařídil lékařskou zprávu, kde bylo to, že se Kidův stav zhoršil natolik, že musel na sál. Nechali ho doma 2 dny + víkend. V pondělí mají v plánu zajít do školy a celý to dořešit. Protože v pondělí se bude jednat o tom co Kid dostane za trest. Mery se tohle celý nelíbí. Co když to praskne a budou z toho mít problémy akorát David s Romanem.. Vztah mezi Kidem a Davidem je furt takovej spíš chladnej. To Mery samozřejmě taky trápí, ale věří, že si k sobě najdou cestu.

Je neděle večer, David kouká v ložnici na telku a Mery zrovna vyšla ze sprchy. Vzala si pití a šla za Davidem do ložnice.
D: „No kdepak jsi? Jsem myslel, že se tě dneska nedočkám." zasmál se.
M: „Už jsem tady." pousmála se a vlezla si k Davidovi pod peřinu.
D: „Copak je? Jsi nějaká smutná." hladil jí ve vlasech a po rameni.
M: „Mám hroznej strach z toho zítřka. Co když to fakt praskne."
D: „Neboj se, všechno je pošéfovaný a ty naopak budou ještě rádi za to, že ten kluk dostane trest při nejmenším jako Kid." dal jí pusu na tvář.
M: „A to chceš dokázat jak? Vždyť Kid sám říkal, že tohle je předem prohranej boj."
D: „Není, uvidíš zítra sama."
M: „No, to nevim." Ještě si chvilku povídali, ale bylo už dost hodin a tak šli spát.

Je druhej den ráno. Mery celou noc nad tím přemýšlela a moc toho nenaspala. Když se probudil David, Mery vedle něho nebyla. Vstal a šel do kuchyně, kde Mery dělala snídani.
D: „Dobrý ráno."
M: „Ahoj." usmála se a dala mu pusu. D: „V kolik si stávala?"
M: „Vůbec nevím, v noci jsem toho moc nenaspala."
D: „Dopadne to dobře." hladil jí po zadku a dával jí pusu na krk. Do kuchyně vešel i Kid..
K: „Ježiš, už zas?" protočil očima.
D: „Za to nemůžeme, že ty máš talent na to sem vždycky vtrhnout, když se líbáme." odpálkoval ho David.
K: „Hmm... Co je k jídlu?"
M: „Omeleta."
K: „Mňam." usmál se a sedl si s telefonem ke stolu. David se na něho otočil a kývl. Kid kývl zpátky.
M: „Co děláte? Já vás vidim oba dva." zasmála se Mery a otočila se s talířema ke klukům. Dala jim to na stůl a dodělávala si svojí.
D: „Nic, jen jsme si něco potvrzovali." M: „Jo a co?"
D: „Dejme tomu, že alibi a svědky k tý rvačce."
K: „Noo, tak nějak no." přitakal mu Kid.
M: „Celý tohle se mi nelíbí. Sám si říkal, že je to předem prohranej boj a najednou si obrátil o 180°? Nějaký divný ne?" obrátila se na Kida
K: „Jo, ale David vymyslel neprůstřelnej plán a ten mě očistí a toho zmetka pošpiní."
M: „To je sice hezký, ale za jakou cenu." podívala se pro změnu na Davida.
D: „Neboj, zlato. Je to pojištěný ze všech stran a ten kluk si zaslouží co proto. At je nebo neni jeho fotr na vysoký pozici. Já jsem taky doktor a "zneužil" " ukázal uvozovky. „Jsem toho jenom jednou a to teď. Za cenu toho, že Kid nedostane nic nebo minimální trest a ten zmetek to co si zaslouží mi to stojí."
M: „Jsi hodnej, ale děláš si kvůli tomu zle. Měla bych to řešit já."
K: „Jenže ségra ty na tohle nemáš koule 😂, ale David jo."
David se zasmál.
M: „Kide!"
K: „Je to pravda. Nebejt Davida, neřešilo by se to. Třeba by si mi s tim taky pomohla, ale neumíš riskovat."
M: „Jo takže díky tomu jste s Davidem už kámoši?" usmála se.
K: „No to zase ne, ale nevadí mi."
D: „Vidíš, dobrý ne? Pokrok." dal Mery pusu na tvář a začal jíst.

Jaký plán má David vymyšlený?

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat