S Mery jsme ještě něco nakoupili k jídlu, pití a ještě si koupila nějaký oblečení. Dojeli jsme před byt, podal jsem Mery nějaký lehký tašky a aby šla nahoru, že zbytek vezmu. Mery souhlasila a šla. To co jsem jí koupil jsem schoval do batohu co nosim do práce. Dal jsem nákup do kuchyně a pomáhal Mery ho vyložit. Celou dobu na mě nepromluvila.. Když jsme měli hotovo, dal jsem jí dárek na stůl a šel si sednout do obýváku. Asi šla na záchod nebo nevim kam.. Věděl jsem, že půjde do kuchyně si udělat kafe nebo čaj. Za chvilku přišla.
M: ,,Daví?"
D: ,,No?" otočil jsem se na ní.
M: ,,To si neměl.."
D: ,,Proč ne?"
M: ,,To muselo bejt hrozně drahý."
D: ,,Nebylo a když ti udělám tim radost, tak proč ne. Jen chci, aby si mi věřila, že jsi a budeš pro mě jediná."
M: ,,Ty si fakt blázen.." zasmála se a šla ke mně. ,,Co tě to popadlo?"
D: ,,Mrzelo mě to, že mi nevěříš a že si na mě naštvaná." podíval jsem se na ní smutně. ,,Ještě jsi furt?"
M: ,,Po tomhle už ne, ale ještě jsem ti neodpustila úplně, to ti odpustim až po testech a říkala jsem ti, že nechci aby sis mě kupoval."
D: ,,Já si tě nekupuju, jenom jsem ti chtěl udělat radost. Vim, že si ten náhrdelník i parfém chtěla hrozně dlouho a ten puget je proto, že vim, že miluješ růže."
M: ,,To jo, ale měl si mi ti dát k narozeninám nebo k Vánocům, ale ne jen tak. Potěšil by mě i jen ten puget."
D: ,,To neni jen tak, chtěl jsem si tě malinko usmířit."
M: ,,To se ti povedlo a ty kondomy byly fakt nenápadný." zasmála se.
D: ,,No co? Aby si věděla, že si pozor dávat budu." dal jsem jí pusu.
M: ,,No ale dneska to platí, nic nebude. Pořád se na tebe zlobim."
D: ,,Sice nevim kvůli čemu, ale dobře." nechtěl jsem se s ní hádat.
M: ,,Kvůli tomu, že by si se vykašlal na dceru."
D: ,,Nevykašlal bych se na ní. Brával bych si jí, platil na ní, ale pod podmínkou, že by samozřejmě byla moje a já si na 100% jistej jsem, že není."
M: ,,Tak to si fakt věříš..." koukla se naštvaně.
D: ,,Jo věřim, v tomhle fakt jo."
M: ,,Jak myslíš, ale děkuju ti za ten parfém i náhrdelník." pousmála se a dala mi pusu.
D: ,,A jak moc se ještě na mě zlobíš?"
M: ,,Trošičku."
D: ,,Aspoň, že tak... Půjdeme ještě do toho města nebo se ti nechce?"
M: ,,Jo, můžeme." přikývla. ,,Zapneš mi ho?"
D: ,,Jasně, rád."
Zapl jsem Mery náhrdelník a jemně jí políbil na krk.. Věděl jsem moc dobře, že to je její slabina.
M: ,,Nepodlehnu ti.. Máš útrum, minimálně do doby, než budeš mít výsledky a než já si obstarám antikoncepci."
D: ,,Snaha byla." usmál jsem se.
M: ,,No jo, to cenim, ale nic nebude." zvedla se a zamířila zase do koupelny. Já mezitim zavolal Šárce a domluvil se s ní na zejtra do kavárny, abych vyřešil testy. Ty pro mě byly teď nejdůležitější.
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Short StoryCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...