Pohled Davida:
Byl večer, zrovna jsem objednal pizzu a Mery se šla vysprchovat. Vzala si s sebou i to co si odpoledne koupila. Zatim jsem to neviděl, ale hrozně se na to těšim. Já už vysprchovanej byl. Doufám i v to, že bysme se konečně po 3 měsících vztahu a skoro 6 měsíců zblížení mohli spolu vyspat. Nechci na Mery tlačit, ale už mi to hrozně chybí a mám na to obrovskou chuť.. Mezitim co Mery byla v koupelně přivezli pizzu.
D: ,,Zlato? Jsi v pohodě? Už dovezli pizzu."
M: ,,Jsem v pohodě, za chvilinku tam jsem."
D: ,,Dobře." přikývl jsem a šel zpátky do obýváku. Rozložil jsem gauč, přinesl víno a peřiny.
Čekal jsem asi 5 minut, dokud jsem neuslyšel jak Mery přicházela do obýváku.
D: ,,No hu..." zasekl jsem se. Měla na sobě sexy prádýlko🤤. Pořád jsem se jí koukal do výstřihu, na břicho a na zadek.
M: ,,Je to dobrý?"
D: ,,Dobrý? Děláš si srandu?! To je naprosto dokonalý😍. Mega moc ti to sluší. Jsi dokonalá."
M: ,,Děkuju, snažila jsem se vybrat něco, co by se ti mohlo líbit."
D: ,,To se ti víc než povedlo." usmál jsem se a stáhl jí na gauč. Začali jsme se líbat.
M: ,,Nesníme si nejdřív tu pizzu?"
D: ,,Jasně." přikývl jsem.
Malá naděje, že dneska něco bude je tady a taky jsem vybavenej.. A tim nemyslim jenom mým Davčou😏, ale i ochranou. Tak dlouho na to čekám a vim, že dneska to určitě bude! Jsem víc než přesvědčenej a hrozně se těšim až Mery uvidim v její plný kráse.
Když jsme dojedli pizzu, tak jsme to uklidili a šli zase zpátky do obýváku.
D: ,,Dáme si to víno?"
M: ,,Jasně." přikývla.
Otevřel jsem ho, nalil nám, jednu skleničku jsem podal Mery a druhou si vzal já. Sedl jsem si a Mery se o mě opřela.
D: ,,Tak na co?"
M: ,,Na nás dva a aby nám to vydrželo co nejdýl."
D: ,,Napořád. Miluju tě."
Ťukli jsme si a napili se.
M: ,,Já tebe taky."
Dali jsme si pusu.
M: ,,Koukneme se na něco romantickýho?"
D: ,,Jo klidně."
Mery našla nějakou její oblíbenou romantickou komedii. Když dávala DVD do přehrávače, tak na mě vystrčila tu její boží prdelku🤤.. Div jsem se neposlintal😂 jak byla boží😍! A tohle se začalo zamlouvat i Davčovi dole... Vlezl jsem si pod deku, aby to nebylo vidět a čekal až za mnou přijde Mery. To se taky po chvilce stalo.
M: ,,Tak co? Připravenej?"
D: ,,Na všechno." zasmál jsem se.
Mery se taky zasmála a zalezla si ke mně pod peřinu. Objal jsem jí okolo ramen a ona si na mě pololehla. Rukou mi sjela až na břicho a jednu nohu si dala přes tu mojí. Tohle bylo totální KO... Byl jsem tak moc vzrušenej a jen jsem čekal, kdy na to přijde nebo kdy mi něco řekne.. Bylo mi na jednu stranu docela trapně, ale na druhou stranu jsem se uklidňoval tim, že se to prostě vládnout nedalo. Kord, když má tak dokonalou postavu a ještě ke všemu si koupila tak sexy pyžano.. Docela jsem se divil, že to nešlo poznat i přes tu peřinu jak moc je Davča v pozoru...Kdy si toho Mery všimne? Řekne něco Davidovi?
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Cerita PendekCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...