Nemyslel to zle

127 8 2
                                    

David s Mery jdou dneska do školy i s Kidem vyřešit, co se stalo. Kid jim nic neřekl a když se dozvěděl, že David s nimi bude bydlet, začal dělat naschvály a byl nepříčetnej. Mery to strašně zamrzelo.. Myslela si, že by konečně mohli bejt s Kidem v pohodě, když viděl, že David to s Mery myslí fakt vážně. Jenže se stal pravej opak a Kid chce za každou cenu dostat Davida pryč.
Kidovi je jedno, že si Mery někoho našla, ale pořád se nemůže zbavit toho pocitu, že byl David děvkař a nechce aby zase Mery skončila na dně.

Všichni zrovna jdou k autu.
K: ,,To jako pojedeme touhle krabičkou na kolečkách?" ukázal na Davidovo auto.
D: ,,Jestli chceš, můžeš pěškobusem. Nikdo tě do tý krabičky nutit nebude."
K: ,,Bože." protočil očima a sedl si do zádu.
Když dojeli před školu, David zaparkoval a šli rovnou do ředitelny.
Ř: ,,Dobrý den, slečno Černá.. Jsem rád, že jste přišla." podal jí ruku.
M: ,,Dobrý den." taky mu podala ruku. ,,Tohle je můj přítel, David Hofbauer."
D: ,,Dobrý den."
Ř: ,,Dobrý den." posaďte se.
Kid si sedl za ně na gauč a Mery s Davidem na židli.
M: ,,O co šlo?"
Ř: ,,Vám to Karel neřekl?"
M: ,,Ne, ptala jsem se ho, ale nechtěl mi to říct."
Ř: ,,Karle, můžeš sem k nám?"
Kid se zvedl a otráveně došel k nim. ,,Tak pověz tady tvojí sestře co se stalo."
K: ,,Ne." zavrtěl hlavou. ,,Prostě mě potrestejte a je to. Stejně si stojim za tim, že si za to může sám." popošel za Mery.
M: ,,Můžete mi prosím už konečně vysvětlit o co tu jde?"
D: ,,V klidu." hladil jí po ruce.
Ř: ,,Karel napadl spolužáka."
M: ,,Kájine!" zvýšila Mery hlas.
K: ,,Si začal."
Ř: ,,Prý se Karlovi posmíval, že žije jen se sestrou..."
Kid na něho ukazoval ať přestane.
Mery se na něho otočila a vzala ho za ruku a postavila ho tak aby na něho viděla pořádně.
M: ,,A dál?"
K: ,,Nech to bejt ségra jo? Prostě jsem mu dal po držce a je to."
M: ,,No to ne, chci vědět pravdu a mám na to celej den."
K: ,,Prostě ne! A Vy taky nic neříkejte."
Ř: ,,Každopádně Karel dostane ředitelskou důtku."
M: ,,Dobře." přikývla Mery.
Ř: ,,Můžete jít, děkuji, že jste přišla."
Mery přikývla a s Davidem i Kidem vyšli z ředitelny.
M: ,,Proč si ho zastavil? A přestaň mi už konečně lhát. Mám toho plný zuby!"
K: ,,Neřeknu ti to, prostě jsem se porval, nebudu tě trápit ještě víc." otočil se a zamířil ke třídě.
Než cokoliv Mery stačila říct, Kid byl pryč.
D: ,,Je ti dobře?" objal jí David.
M: ,,Jo." přikývla Mery.
D: ,,Neboj se, nemyslel to zle, ale asi nechtěl, aby si se trápila ještě víc."
M: ,,Ale já se netrápím."
D: ,,Já vím nebo jakože doufám v to, ale i tak. Třeba ti to jednou řekne sám."
M: ,,Snad jo."
David na Mery poznal, že není ok a tak radši zavolal na urgent, že ani jeden nepřijde. Nechtěl jí nechávat doma samotnou, tak radši s ní zůstal doma. Naštěstí je doktorů dost, takže si to můžou dovolit a pak oni na oplátku vezmou službu za někoho jinýho.

Co si myslíte, že to bude? To o čem Kid nechce mluvit před Mery a vlastně kvůli čemu se popral...

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat