Došli jsme před Mery byt.
M: ,,Tak děkuju za krásnej večer. Bylo to fajn." usmála se.
D: ,,To byl, já taky děkuju." přiblížil jsem se k ní a dal jí pusu. Myslel jsem si, že ucukne, ale začala mě líbat. Najednou se nad náma ozvalo.
K: ,,Dej ty pracky pryč od mý ségry nebo si tě podám!"
M: ,,Kide dost!"
K: ,,Až tě nechá na pokoji a nebude se tě snažit dostat do postele.."
D: ,,Já se tvojí ségru nesnažim dostat do postele a zalez už."
K: ,,Hovado...nadržený." zabouchl okno.
M: ,,Promiň mi to."
D: ,,Ty se za nic neomlouvej, chce tě jenom chránit."
M: ,,Ale nemusí bejt drzej. Bude se k tobě chovat slušně."
D: ,,Nech to bejt." políbil jsem jí a ona mě. Přešlo to v dost žhavou líbačku dokud se tam neobjevil ten smrad. Odstrčil mě od Mery a stoupnul si přede ní.
K: ,,Říkám ti po dobrým, nech ségru na pokoji!"
M: ,,Kide, uklidni se... S Davidem jsme si dali jen pusu."
K: ,,Pusu? Jsem viděl jak tě volizuje a šahá ti na zadek.. Nech jí, ti říkám.."
Nevim kolik mu je, ale vysokej je skoro jako já, chybí mu možná tak 5cm. Takže vysokej je dost.
D: ,,Nic jsem Mery neudělal a ani to nemám v plánu, tak se uklidni mladej!"
M: ,,Ty zapadni dovnitř!" chytla ho a zatáhla ho do dveří. ,,A my se uvidíme zejtra jo?" usmála se na mě, dala mi pusu a zapadla do baráku.
Já jsem šel spokojeně dom...Mery s Kidem došli do bytu..
M: ,,Co si to dovoluješ?!"
K: ,,Já nic, ale neznáš ho ani den a už se s nim líbáš? Hele ségra já tě jenom chci ušetřit zklamání z toho, že on nevypadá jako typ na to mít dlouhej vztah.. On je děvkař."
M: ,,Nevíš o Davidovi vůbec ale vůbec nic, tak ho nech na pokoji..."
K: ,,A ty se konečně prober. Ségra ty vole to si tak slepá, že nevidíš, že tě chce jen do postele???"
M: ,,Kide dost už! David je fajn, je to kamarád a kolega, takže se k němu budeš chovat slušně a tohle bylo naposledy!"
K: ,,Nebudu se chovat slušně k někomu, kdo tě chce jenom do postele... Tátovi jsem jednou slíbil, že kdyby se něco stalo, tak se o tebe postarám a já ten slib splnim.."
M: ,,To je sice hezký, ale já jsem dospělá a dokážu se postarat sama o sebe. Takže bodygarda nepotřebuju."
K: ,,Seš sice dospělá, ale v tomhle si úplně mimo, už dvakrát si skončila na psychárně a já nechci aby si zase skončila na dně jako tenkrát... Nechci tě zase vidět dopovat se andipresivama, nechci za tebou docházet na psychárnu, nechci tě zase vidět utopenou v chlastu a nechci tě vidět zase hulit jako fabriku.. Tak to pochop už konečně a prober se už ségra!"
M: ,,Tohle všechno je minulost a tu sem netahej!" obešla ho naštvaně a zamkla se ve svým pokoji. Proč to zase Kid musel vytahovat. Tohle už bylo za ní, ale teď se jí to zase vrátilo zpátky...Co si myslíte, že se stalo?
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Cerita PendekCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...