Uklidni se!

135 7 3
                                    

Mery má dneska odpolední. Bylo kolem půl 12 a chytala se do práce. Kid šel s ní, aby vysvětlil Davidovi, že se takhle k Mery chovat nebude.
M: ,,Tak jdeme?"
K: ,,Jasně."
Vydali se na cestu.
M: ,,Ale fakt se neper, ať už tě jakkoliv vyprovokuje.
K: ,,Jestli tě bude urážet nebo něco podobnýho, tak za sebe neručim."
M: ,,Ty si tak tvrdohlavej."
K: ,,Jo, asi po tátovi." zasmál se.
M: ,,To je fakt." přikývla.

Za 15 minut byli na urgentu. Mery se šla převlíknout a David zrovna přišel z bufetu i se Šárkou na urgent.
K: ,,Hej doktore, potřebuju s tebou mluvit."
Š: ,,Ty ho znáš, že ti tyká?"
D: ,,Tak trochu, je to Mery brácha a dost drzej, začal mi tykat sám od sebe... No nic jdu za nim." políbil jí a šel ke Kidovi.
D: ,,Kde máš ségru? Si jí přišel omluvit jako ve školce?" zasmál se.
K: ,,Tyhle trapný kecy si nech a dej ségře pokoj."
D: ,,Nic jí nedělám."
K: ,,Ne? To, že si jí obtěžoval, řval si na ní jako na malou holku aniž by si o ní něco věděl je nic?"
Š: ,,Cože?!" ozvala se Šárka. ,,Jak obtěžoval?"
D: ,,Ale nic, je malej a má velkou představivost."
Kid ho chytl za mundur a přitlačil ho k pultu.
K: ,,To, že si jí ošahával, že sis jí přitiskl k tělu tak, že ti stál je moje představivost?! Nehraj si se mnou ty hajzle! Dopadneš špatně!"
D: ,,Pusť mě ty skrčku."
Š: ,,Ty si jí fakt osahával?!"
D: ,,Ne.."
Šárka mu dala facku.
Š: ,,Takže ty pokračuješ dál?!"
D: ,,Nepokračuju..."
K: ,,To, že si jí nadával, chytal si jí za ruku takovým způsobem, že se rozklepala, rozbrečela se a utekla na záchod je taky jen moje představivost??? Chovej s k Mery slušně!"
D: ,,Tak ať se vzpamatuje, není jí 5 aby furt bulela..." bránil se David.
K: ,,A ty víš co se jí stalo?"
D: ,,Umřeli vám rodiče?"
K: ,,To taky, ale dvakrát narazila na někoho jako ty... Byla zneužívaná, ani jeden se jí neptal jestli to chce... Prostě jí chytli a bylo... 2x skončila na psychárně, protože se chtěla kvůli takovým jako jsi ty zabít, brala X měsíců antidepresiva, docházela 3x týdně ke cvokaři, jenom proto, že se cejtila jako špína a nevylejzala ven. Ještě jednou se dotkneš mý ségry, tak tě na místě zabiju! Slyšíš! ZABIJU!" zařval.
D: ,,Uklidni se! Tohle jsem nevěděl..."
K: ,,Tak teď už to víš, tak se podle toho chovej. Jednou na ní šáhneš, budeš se jí smát nebo jí urážet, dostaneš... Nedovolim ti jí zničit i po 3.. Už mám jenom jí, nikoho jinýho, mám jí rád a chci aby byla konečně šťastná! Chovej se k ní slušně.
D: ,,Chápu, chápu."
Kid ho pustil.
Mery přišla za Kidem.
David odešel mezitím pryč. Šel se omluvit Šárce.
M: ,,Děkuju ti." objala ho.
K: ,,Není za co. Už tě nechá na pokoji." M: ,,To doufám" pousmála se Mery.
K: ,,V kolik dorazíš?"
M: ,,Počítám tak kolem čtvrt na 10."
K: ,,Tak já pro tebe přijdu kolem 9. jo?" usmál se na ní.
M: ,,Tak jo, kdyžtak si něco kup po cestě." dala mu pětistovku.
K: ,,Dík, chceš taky něco?"
M: ,,Ne." usmála se.
K: ,,Tak já jdu." objal jí. ,,Kdyby něco zase mi to řekni, já už s nim zatočim."
M: ,,Dobře." zasmála se Mery.
K: ,,Takhle ti to sluší."
M: ,, Děkuju ještě jednou."
Kid se usmál, rozloučili se, Mery se začala věnovat práci a Kid odešel domu.

Jak se David bude chovat k Mery?

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat