Žádný další svádění

115 5 2
                                    

Mery zrovna uklízela v obýváku a byla ohnutá. Toho samozřejmě hned musel využít David. Potichu k ní přišel a plácnul jí po zadku.
D: ,,Co na mě vystrkuješ ten tvůj boží zadek, co?" zasmál se a hladil jí po něm.
M: ,,Miláčkuu.. Jestli sis nevšiml, tak utírám prach a ty máš taky. Jak to, že se flákáš?" zasmála se, položila hadřík a utřela si ruce.
David si jí hbitě otočil k sobě čelem, začal jí líbat a sjel jí rukama na zadek.
M: ,,Daví ne.. Takhle to nestihnu ani náhodou a ještě musim uvařit."
D: ,,Rychlovku.." udělal na ní psí oči.
M: ,,Noo..."
D: ,,Noo?" pousmál se.
M: ,,Tak fajn, ale fakt rychkovku."
D: ,,Jsi nejlepší, zlato." začal jí líbat a couvali ke gauči. Sundavali si navzájem i oblečení. Když došli ke gauč, Mery i David na sobě měli jen spodní prádlo. David rozepínal Mery podprsenku a posadil si jí obkročmo na klín. Začali se zase líbat. Davidovi se podařilo rozepnout Mery podprsenku a odhodil jí na zem. Mery sjela rukou dolu a začala si pohrávat s Davčou přes boxerky. David si zase pohrával s Mery prsama a přitom se furt líbali. Mery se zvedla a sundala si kalhotky. David si svlíkl boxerky a dal si Mery pod sebe.
M: ,,Vem si ochranu."
D: ,,Vždyť bereš prášky."
M: ,,Davide..." koukla se na něho přísně.
D: ,,Dobře, dobře." dal ruce do obranýho gesta a šel si pro ochranu. Za chvilku dorazil i s ní. Vzepřel se nad Mery, políbili se a David do ní vnikl. Mery vzdychla a prohla se v zádech. David na nic nečekal a začal přirážet. Přitom Mery líbal střídavě na krku a prsou. Mery mu jednou rukou zajela do vlasů a druhou mu dala na záda.
Po chvilce si David sedl a posadil si  Mery na sebe. Ta se na něm začala pohybovat.. No spíš rajtovat a Davida překvapilo, co v Mery je.. Mery začala pravidelně vzdychat. David jí chytl za zadek a nadzvedl jí trošku. Začal do ní rychle přirážet. Mery se za chvilku začala chvět. David pokračoval v přirážení dál, ale zpomalil a čekal dokud se z toho Mery nevzpamatuje. Pak ale zase začal přirážet protože věděl, že každou chvilku bude. Taky, že jo. Ještě párkrát přirazil a byl taky. Počkal než se udělá úplně.
D: ,,Byla si skvělá."
M: ,,Ty taky." usmála se Mery a zvedla se z Davida. Ten šel vyhodit ochranu do koše a vrátil se zpátky.
M: ,,Nevadí ti, že si nahej?😂"
D: ,,Vůbec, tobě jo?" zasmál se.
M: ,,No mně určitě ne.. Ale nevim co sousedi na to."
D: ,,Sem nikdo nevidí, prosim tě."
M: ,,No, aby si se nedivil."
D: ,,Jsme v nejvyšším patře."
M: ,,Jo, ale jde sem vidět z ostatních vysokých pater."
D: ,,Nevadí."
Oba dva se oblíkli.
M: ,,Ale teď už fakt jdeme na to uklízení a žádný další svádění."
D: ,,Já tě nesvádim, to ty si sváděla mě, když si na mě vystrkovala ten tvůj boží zadek." poplácal jí po něm a dal jí pusu do vlasů.
M: ,,Kdyby si nekecal." zasmála se Mery.

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat