𝘩𝘰𝘱𝘦𝘭𝘦𝘴𝘴

936 19 16
                                    


Daphne was in the study and Wayne was with Lucas, who was coming by just see how everything was, doing something for the Ministry of Magic.

Daphne was writing to Draco, her hand glides through the desk, loop after loop. Even though she knew Draco was gone, one thing that actually seem to help her cope was writing to him. She told him everything, to Waynes father, her moving back home, her visiting the manor and well, her becoming a mother.

"Nini!" Wayne comes bursting in. She quickly hides the letter in the drawer where the others were. Wayne saw her slam the drawer closed as he came in. "Whats wrong?"

"Hm? Oh nothing! Just giving this drawer a good ol' slam. It always jams." Daphne shoos him out. Just like her father before, she didn't want anyone in there but her.

"Oh, I just wanted to say that Lucas and I were done with the baby's crib."

"What!" Daphne shrieks in happiness. Daphne ran to the the only room that was colorful, there was no dark colors anywhere in the room. The light pink walls made Daphne smile. Wayne looks at the study and sneaks in. He sat on the chair, opening the drawer she slammed before he entered. There was a bunch of letters.

𝘋𝘦𝘢𝘳 𝘋𝘳𝘢𝘤𝘰,
𝘐𝘵'𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘰𝘸 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘰 𝘐'𝘮 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘪𝘵. 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘍𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘪𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺, 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘐'𝘮 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬. 𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥'𝘷𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘔𝘦𝘳𝘭𝘪𝘯𝘴 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶. 𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘰? 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥'𝘷𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱. 𝘗𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦 𝘮𝘦 𝘺𝘰𝘶'𝘭𝘭 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘶𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦. 𝘐 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶.𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘦, 𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘣𝘦 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘐'𝘭𝘭 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺, 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶, 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳, 𝘒𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘢 𝘧𝘳𝘦𝘴𝘩 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵, 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘮𝘦. 𝘐 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦, 𝘐'𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥 𝘋𝘢𝘱𝘩𝘯𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘷𝘦. 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘋𝘳𝘢𝘤𝘰 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴

Wayne looks at the more letters. There was about 10 or even more in this drawer.  

𝘋𝘳𝘢𝘤𝘰,
𝘚𝘰 𝘐 𝘮𝘦𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦. 𝘏𝘪𝘴 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘴 𝘞𝘢𝘺𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘏𝘦'𝘴 𝘢 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘨𝘶𝘺. 𝘏𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘮𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩, 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰. 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥'𝘷𝘦 𝘩𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮. 𝘏𝘦'𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶. 𝘏𝘦𝘢𝘳 𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵, 𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺. 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘥𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵𝘴 𝘮𝘦 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘏𝘦 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩, 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘨𝘳𝘢𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘭𝘢𝘵𝘪𝘯𝘶𝘮 𝘣𝘭𝘰𝘯𝘥𝘦 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦. 𝘐 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶, 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸, 𝘩𝘰𝘸 𝘥𝘰 𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘳𝘮𝘴, 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘩𝘦𝘢𝘥, 𝘸𝘪𝘱𝘦 𝘮𝘺 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺. 𝘞𝘢𝘺𝘯𝘦 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘺𝘰𝘶, 𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶, 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘵𝘰 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘦. 𝘐 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘪𝘴, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘶𝘭𝘵. 𝘞𝘩𝘺 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘐 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘺𝘰𝘶? 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦. 𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘐'𝘮 𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳. 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘤𝘦? 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦? 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘢𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘭𝘰𝘷𝘦, 𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺. 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶.
𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘋𝘢𝘱𝘩𝘯𝘦

𝙉𝙤𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜'𝙨 𝙂𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙃𝙪𝙧𝙩 𝙔𝙤𝙪 • 𝘿𝙧𝙖𝙘𝙤 𝙈𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮Where stories live. Discover now