HYUNG-SOO POV.
Do hajzlu moje hlava! Začal jsem se probouzet, protože mi do tváře svítily paprsky slunce. Když jsem se snažil postavit, musel jsem se chytit za hlavu. Přehnal jsem to asi až moc.
,,Už jsi vzhůru?" ozval se hlas odněkud. Počkat... to není Myung-sook. Otevřel jsem oči a uviděl naproti postele, sedět Ji-wooka.
,,Kde jsem? Už v pekle?" probodl mě pohledem ,,Buď vůbec rád, že jsi tady být mě, nechám tě tam." podíval jsem se nechápavě.
,,Myung-sook chtěla, ať se o tebe postarám, je s tebou nějak furt." řekl a zamračil se ,,No a? Štve tě to?" podíval jsem na něj provokativně.
Znovu mě probodl a podal mi prášek ,,Na hlavu." kývl jsem jako poděkování, vzal jsem si ho a zapil ho.
Zvedl jsem se a chtěl odejít ,,Kde bydlíš?" zeptal se mě ,,Tam kde předtím." řekl jsem klidně a šel ke hlavním dveřím. Znám to tu až moc dobře, upřímně bych neřekl, že tu někdy ještě vstoupím.
,,O můj bože, není tohle náš Hyung-soo!" uslyšel jsem a otočil se za tím příjemným hlasem. ,,Oh, dobrý den paní Parková." řekl jsem s úsměvem.
,,Tebe jsem tak dlouho neviděla, Ji-wook o tobě vůbec nemluví." řekla a usmívala se na mě od ucha k uchu.
Pak přišel za námi Ji-wook ,,Co tu děláte?" řekl chladně ,,Proč jsi mi neřekl, že je tu Hyung-soo." řekla a podívala se zpátky na mě ,,Tak jak se máš? Co otec a sestra?" zeptala se a já ztuhl.
Když se na mě dívala a já neodpovídal, podívala se na Ji-wooka ,,Mami, Hyung-soo spěchá, pak si můžete popovídat." řekl a odtáhl mě odtamtud.
Jak jsme šli chodbou, narazili jsme tam na jeho sestru s nějakou kámoškou ,,Jé tebe jsem tu dlouho neviděla." řekla a zasmála se na mě ,,Taky ho dlouho zase neuvidíš." řekl Ji-wook a táhl mě ven.
Když jsem se zpátky otočil, všiml jsem si, že ta její kámoška byla Gyu-ri.
Jakmile jsme vyšli, vyjel jsem na něj ,,Tys jí to neřekl?!"
,,Nechtěl jsem se s ní o tobě vůbec bavit." řekl a já se zasmál ,,Pěkný, tak jí to řekni, ať už se mě příště neptá." řekl jsem chladně a chtěl odejít.
,,Hyung-soo! Nech Myung-sook na pokoji, nechci, aby se kvůli tobě dostala do problému." řekl a otočil se k odchodu.
,,Máš jí rád co?" řekl jsem a on se zastavil ,,Nech jí." řekl a probodl mě pohledem a pak odešel. Jen jsem se zasmál a chtěl odejít.
Pak jsem uviděl Myung-sook, jak jde mým směrem, nechtěl jsem, ať jí uvidí Ji-wook, tak jsem se k ní rozeběhl ,,Ahoj Myung-sook, co tu děláš?" řekl jsem a ona se překvapeně na mě podívala.
,,Už je ti dobře?" zeptala se a já kývl.
V tu chvíli mě praštila ,,Už to nedělej!" řekla vážně a chtěla pokračovat dál v cestě.
,,Počkej, kam to jdeš?" stoupl jsem si před ní a zabránil jí v cestě ,,Jdu za Ji-wookem." řekla chtěla mě obejít.
,,Počkej, to nemůžeš." řekl jsem a změnil tón hlasu na roztomilý ,,A to proč?" zeptala se a usmála se.
,,Mám hrozný hlad." řekl jsem smutně a vyšpulil ret. Jen se usmála a řekla ,,Tak pojď, já docela taky, ve škole byl dneska oběd na nic."
,,To tam je furt." řekl jsem a zasmáli se.
ČTEŠ
Výměnná studentka
Roman d'amourPříběh je o mladé Mi Myung-Sook, která jede do Seolu jako výměnná studentka.