HYUNG-SOO POV.
Nechtěl jsem jí tahle opustit, ale chápal jsem, že chce být sama a vše to vstřebat. Vrátil jsem se zpátky za tátou. On na mě koukal a stále v ruce držel tu fotku.
,,Kde jsi to vzal?" zeptal se. Mlčel jsem a koukal na něj, bylo v něm tolik emocí. ,,Kde jsi to vzal!" vykřikl.
,,Je to její, to jsi snad neviděl?" řekl jsem a stále ho sledoval.
,,Kde jsi jí potkal?" zeptal se ,,Co tu vůbec dělá?!" vztekal se.
,,Přijela tu jako výměnná studentka, prý s mámou není šťastná, proto se pro tohle rozhodla." řekl jsem ,,Není šťastná?" podivil se.
,,Proč se tohle vše musím dozvědět od pana Parka ksakru!" vyštěkl jsem ,,Myslel jsem, že před sebou nemáme žádné tajemství, ale ty jsi mi lhal o celém svém životě!" byl jsem naštvaný.
,,On ti vše řekl?" zeptal se ,,Vše co věděl." odpověděl jsem a táta si povzdychl.
,,Chtěl jsem svou temnou minulost před vámi chránit." řekl ,,Temnou minulost?" pousmál jsem se.
,,Kdysi jsem zrovna nedělal dobré věci, proto jsem se pohádal s Yoo-ri a ona pro Myung-sook chtěla bezpečí a já samozřejmě také, takže jsem musel z jejich života zmizet. Nedělal jsem si o Myung-sook starost věděl jsem, že Yoo-ri je dobrá matka, byla úžasná." řekl.
,,Yoo-ri?" zeptal jsem se ,,Jo, od Myung-sook matka." odpověděl.
,,Podle toho co jsem slyšel, Yoo-ri není nejlepší matka." řekl jsem a táta na mě vykulil oči ,,Jsi si s Myung-sook blízky co?" zeptal se.
,,Tati možná až moc." řekl jsem a pousmál se ,,Ty jí máš rád?!" vyhrkl ,,Je úžasná." řekl jsem a táta se na mě uculil.
,,Moc se nesměj, budu rád, jestli se na mě po tomhle všem podívá." odsekl jsem.
,,Pokud tě miluje, tak jako ty jí, vrátí se." řekl ,,A nezapomeň, že tu mluvíš o mé dceři." řekl a zasmál se.
,,Pěkný barák jsi vybral pro nás všechny." řekl jsem a smutně se usmál ,,Je mi to vše líto Hyung-soo, nechtěl jsem tě opustit." řekl provinile.
,,V pohodě tati, spolu to teď zvládneme." řekl jsem a objal tátu ,,Vychoval jsem tě úžasně." řekl pyšně a objal mě nazpátek.
♡
,,Ozvala se ti Myung-sook?" ptal se táta a dával na stůl talíře s obědem ,,Ještě ne." odpověděl jsem, když jsem opět kontroloval mobil.
ČTEŠ
Výměnná studentka
RomancePříběh je o mladé Mi Myung-Sook, která jede do Seolu jako výměnná studentka.