Biricik okuyucum simurg_00'a ithafen ♥️♥️
********
Yıldızlar sanki olacakları anlamış gibi karanlığın arkasına saklanmıştı. Şehrin renkli ışıkları yıldızların yerini almak istercesine parlıyordu. İnsan seli gittikçe artmaya başladığında arabayla daha fazla ilerleyemeyeceğine karar verip bulduğu ilk boş park alanında durdu.
Kaputtan silahı alıp beline yerleştirdikten sonra gözükmemesi için tişörtü ile üzerini kapattı. Kapıyı açıp dışarı çıkarken insanların ona çarpmaması için kendini arabaya yaslamak zorunda kalmıştı.
Sarhoş bedenler sokakta sallanarak ilerliyor, yanlarındaki arkadaşlarına yüksek sesle bir şeyler anlatıp gülüyordu. Akasya aracın kapısını kapatıp, daha önce gördüğü mekana doğru yürümeye başladı. Dışarıda duran korumalar onu henüz fark etmemişti.
Adamların yüzünü hatırlayıp hatırlamadığını bilmiyordu ama bu onu durdurmak için yeterli bir sebep değildi. Hiroshi'nin nerede olduğunu öğrenmek istiyorsa içeri girmekten başka şansı olmadığını biliyordu. Her adımda onlara biraz daha yaklaştı.
Diğerinin aksine kel ve tıknaz olan koruma gözlerini kızın olduğu tarafa çevirdi. Akasya onu daha önce görmemişti ama adam kızı tanımış olacak ki, arkadaşına doğru yükselip kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra dikkatleri onun üzerine döndü.
Akasya yürümeye devam etti. Onlar ile arasında sadece bir metre kalana kadar yürüdü. Kendisine doğru yalpalayan ve onu neredeyse kendisi ile birlikte düşürecek olan sarhoş adamı usta bir hareketle savurmayı başarmıştı. Yerde boylu boyunca uzanan adama kısa bir bakış attıktan sonra adamlara döndü.
"Patronunuz nerede?" Adamların ingilizce biliyor olmasını umuyordu. Kısa olan kıza bakmayı bırakıp arkadaşına döndü. Kızın dediğini çevirmesi için ısrarcı bakışları arkadaşının üzerine sabitlendiğinde adam nihayet dudaklarını aralayıp Japonca bir şeyler geveledi. Bunu yaparken gözleri hâlâ kızın üzerindeydi.
İstediği çeviriyi aldıktan sonra keskin bakışlarını kıza çevirdi. Onu baştan aşağı ağır ağır süzdü. Bunu: üzerinde tehlikeli bir silah taşıdığını anlamak için değil de, patronunun tek gecelik ilişki yaşadığı kadınlardan biri olup olmadığını anlamak istermiş gibi yapmıştı.
"Onu neden arıyorsun?" Aksanlı ingilizcesine rağmen oldukça iyi telaffuz etmişti. En azından anlaşılabilir konuştuğu için memnundu genç kız.
"Konuşmam gereken şeyler var." Yüzünde hiçbir mimik oynamıyordu. Adam her ne kadar şüphelense de fazla üzerinde durmadı. Bir kadını tehlike olarak görmüyordu. Belindeki Desert Eagle Mark XIX tabancasının ağırlığı ona ihtiyacı olan gücü ve güveni veriyordu. Savunmasız olarak gördüğü kadın üzerinde istediği hükme sahip olacağına inanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİMURG PROJESİ
Action(Not: kitabın asıl konusunun gerçeğe dayandığını biliyor muydunuz? Artık biliyorsunuz. Hitler'in meşhur deneylerinden biri de kitabımda yer verdiğim konu ile ilgiliydi. Neyse ki başarılı olamamışlar ve deney hüsranla sonuçlanmış. Gerçi böyle manyakç...