Başımı kendi tabağımdan hiç kaldırmadım yemek boyunca. Okuldan geldikten sonra üzerime çöken ağırlığı hala atamamıştım. Ve üzerimdeki bakışlar beni rahatsız ediyordu. Gerçekten de rahatsızlık veriyordu. Başımı sağa çevirsem Akın, sola çevirsem babam, kaldırsam Berçin. Artık gerçekten de bu döngüden sıkılmıştım. Derin bir nefes aldım ve tabağımdaki eti oynamayı bıraktım.
"Ben doydum, size afiyet olsun."
"Kızım bir şey yemedin ki, tabağın olduğu gibi duruyor."
"Okulda kızlarla bir şeyler atıştırmıştık."
Adnan Bey kızını umursamaya başlamış. Ne kadar da güzel... Demek harem ağalığından aile babalığına terfi edebilmişti. Odama giderken cebimdeki telefonum sürekli titriyordu. Öyle ya da böyle, odama girmeden o telefona bakmayacaktım.
Al işte azizim yine kendimle iddiaya girdim. Oldu mu?
Odama girdiğimde saate değdi gözlerim. Saat akşam yedi olmuştu. Zaten okuldan dörtte gelmiştim ve direkt yatmıştım. Maç iki gün sonraydı. Umarım günler çabuk geçerdi. Şu anda okuldaki herkesin konusu takım kaptanıydı.
Doğru tahmin üstadım, ben.
Telefonumu cebimden çıkardım ve tuş kilidini girip kendimi yatağa attım. Mesaj geliyordu sürekli olarak. WhatsApp çökerse hiç şaşırmayacağım. WhatsApp'a girdiğimde mesajların bizim beş kişilik gruptan geldiğini gördüm.
Vay Anasını
Siz: Ne oluyor ya? Savaş mı çıktı?
Sipsi: Kaptanımız sonunda teşrif edebildi. Hoş geldiniz, lobiyi de sizin için hazırlattık.
Dino: Sibel! Abartma istersen.
Tartışıyorduk Kaptan.
Siz: Ne konuda?
Mele: Ben diyorum ki bir dışarı çıkalım.
Ama kızlar hayır diyor.
Beko: Ama NBA Kafeye gidelim diyor Melis.
Ne o Furkan'ı mı özledin?
Mele: Berfin! Ne özlemesi ya?
Şeytan görsün onun yüzünü!
Yaman abi de Kafedeymiş. Anlarsınız ya... İkram da bulunuyor bize.
Dino: Derdi belli oldu. Aç mısın kızım? Evde doyurmuyorlar mı karnını?
Mele: Abi, hatırlamıyor musunuz Yaman abi en son bize ikramda bulunduğunda Furkan bayılmıştı.
Beko: Diyorsun ki; gidip kudurtalım şunları!
Dino: Bir an mantıklı geldi.
Sipsi: Şeytanla anlaşmamız yaptınız lan? Ne bu şeytanlık?
Siz: Kızlar ben bir şey anlamadım. Biriniz bana açıklayabilir misiniz lütfen. Yaman Abi kim? NBA Kafe kapanmamış mıdır? Ve Melis'in Yaman abi denilen o adamın kafe de olduğundan nasıl haberi oldu?
Dino: Yaman abi NBA Kafenin sahibi.
Beko: NBA Kafe haftanın iki günü yirmi dört saat açık oluyor.
Mele: Sosyal Medya da Yaman abiyi takip ediyorum. O da beni takip ediyor. Emir, Furkan, Berke, Taha, Emre ve Batu ile resim çekinmişler. Oradan gördüm. Altına da 'NBA Kafe de gece başladı' yazmışlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berabere |TAMAMLANDI|
HumorDÜZENLENECEK Başlama Tarihi: 12.04.2021 Bir kız vardı. Annesinin terk ettiği ülkeye, terk ettiği adam yüzünden gelen bir kız. İşte o kızı getirdim sana üstadım. Bir maceraya atılacak ve olayların göbeğine yerleşecekti. Ama her şeyin bir başlangıcı...