😈Herkes Sahaya İnsin!😈

496 74 35
                                    


Merhaba merhaba!

Bölüm sonu canavarınız geldi!

Bildirimlerinizin içine ettikten sonra bir duyuru paylaşayım dedim. Bölümleri kaldırıp tekrar yayınladığım için bildirimleriniz kötü durumda. Anlıyorum ve çok özür diliyorum. Şimdi neden böyle bir halt yediğimi açıklayacağım.

Biliyorsunuz ki Berabere'nin bitmesine az bir şey kaldı ama biliyor musunuz bendeki moral motivasyon düştükçe düşüyor. Tabi sizin oy kullanmayıp yorum yapmamanızda bunu etkiliyor. Ve geçenlerde en başında okuyayım dedim, o zamanlar ne kadar toyca yazıp yayınladığımı görünce baya hayıflandım doğrusu. 

Şimdi sizinle bir şey yapacağız ve hayalet okuyucularımın bile bu ankete katılmasını istiyorum.

1. İhtimal: Şimdi ben ya Berabere'yi bu haliyle yayınlayıp bitireceğim ve Hayatsızlar adlı kurguma başlayacağım. Zamanım kaldığında da Berabere'yi tekrar düzenleyeceğim. Düzenleyeceğim zamana kadar bölümler burada durmaya devam edecek.

2. İhtimal: Berbere'nin bütün bölümlerini kaldıracağım ve düzenlemeye alacağım. Hayatsızlarla birlikte devam ettireceğim. Ama Berabere'den ne zaman bölüm atarım bilmiyorum. Bunu da bilin yani. 

1. İhtimal diyenler bu satıra yorum yapsın. Ama herkes bir yorum yapacak.

2. İhtimal diyenler bu satıra yorum yapsın. Ama herkes bir yorum yapacak.

Unutmadan! 

Cumaya kadar vaktiniz var bebeklerim. 

Hoş kalın, berabere kalın.

Berabere |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin