Nefes alıp verdikçe yaşadığını hisseder ya bir insan... İşte farklı bir şey keşfettim. Nefes alıp verdikçe değil, sevdikçe daha çok yaşadığını hissediyor bence insan. En azından ben öyle düşünüyorum. Çünkü nefes almak herkesin yapabileceği bir şeydi ama sevmek... Sevmeyi öyle herkes başaramazdı. Bu da gerçekten yaşayanları ve diğerlerini birbirinde ayırırdı.
Bu benim düşüncem tabi azizim, diğerleri ne düşünür bilmem.
"...Bence bu seferki denemem daha iyiydi." Başımı kaldırdım ve konuşan Dilara'ya odaklanmaya çalıştım. AYT denemesinden çıkmıştık. Açıkçası benim denemem de gayet iyi geçmişti.
"Çalışıyorsun Dilara. Hem de çok fazla çalışıyorsun." dedi Melis.
"Bu sarı doğruyu söylüyor. Çalışmanın meyvesin alıyorsun." dedim gülümseyerek. Dilara'nın yanakları hafifçe kızarırken elindeki kalemi çevirmeye devam etti.
"Sipsi sınavın yarısını uyuklayarak geçirdin. Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?" dedi Berfin. Başımı sırıtarak telefonuna bakan Sipsiye çevirdim. Sipsi başını kaldırdı ve Berfin'e baktı. Omuz silkti ve saçlarını geriye doğru savurdu.
"Sevgilimin babasının üniversitesi var canım. Bir şekilde girerim ben. Sen rahat ol." Gözlerimi kıstım. Bu kız Taha ile sevgili olmadan önce bu kadar rahat değildi. Bir şeyler olmuştu bu kıza. Yemin ederim bir havalar gelmişti haspama.
"Üşüyorum, yemin ederim üşüyorum. Herkesin sevgilisinin babasının bir şeyleri var." dedi Berfin. Ağlayacakmış gibi konuşuyordu bir de. Omzuna vurduğumda ne var dercesine bana baktı.
"Kimse almazsa ben alırım seni." dedim sırıtarak. Yüzünü buruşturdu.
"Emir'in üzerine kuma gelmek isteyeceğim son şey bile değil tamam mı? Bir de gece olduğunda o tilki kılıklı insanla 'Ecemle ben yatacağım' diye kavga edemem!" dedi sertçe ve beni omzumdan itti. Dilara tutmasaydı sıradan düşecektim.
Emir'i neden sevmiyor anlamıyorum üstadım. Emir sevilmeyecek biri mi söyler misin?
"Kızlar ben size bir şey söyleyecektim."
"Emir ile ayrıldın?" dedi Berfin bir anda. Kaşlarımı çattım.
"Hayır."
"Emir başkasına âşık oldu?" dedi büyük bir umutla. Gözlerimi dehşetle büyüttüm.
"Hayır!" dedim sertçe.
"Ne bağırıyorsun be! Tahmin yürütüyoruz şurada." Başımı sağa sola salladım ve diğerlerine doğru döndüm. Berfin şu sıralar hiçbirimizi ciddiye almıyordu.
"Kampın son gecesi ben Emir'i aramaya gitmiştim ya."
"Evet?" dedi Melis.
"İşte biz Emirle o gece sevgili olduk."
Hiçbirinden tepki gelmedi. Yanımda uyuyan Çağatay başını kaldırdı ve boş bir şekilde bana baktı.
Düzeltiyorum azizim.
Yanımda uyuduğunu düşündüğüm Çağatay başını kaldırdı ve boş bir şekilde bana baktı. Sonra da yüzünü buruşturdu ve yeniden başını sıraya koydu.
"Geç bile kaldınız." dedi Sipsi.
"En azından cilveleştiğinizde 'sevgili bile değilsiniz' diye biten bir cümle duymayacaksınız." dedi Dilara.
Evet, ben de en çok buna seviniyorum üstadım.
"Neden bu kadar uzun sürdü?" dedi Joker. Derin bir nefes aldım. Bunun sebebi bendim aslında. Ama bunu onlara nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berabere |TAMAMLANDI|
HumorDÜZENLENECEK Başlama Tarihi: 12.04.2021 Bir kız vardı. Annesinin terk ettiği ülkeye, terk ettiği adam yüzünden gelen bir kız. İşte o kızı getirdim sana üstadım. Bir maceraya atılacak ve olayların göbeğine yerleşecekti. Ama her şeyin bir başlangıcı...