🏀Dostluk Ayı (Part 1)🏀

551 71 387
                                    


Sınır 30 oy, 250 yorum.

İyi okumalar:)

x_x_x_x_x_x_x_x_x_x_x

Cuma.

Biz öğrenciler için haftanın sonuydu. Cumartesi ve Pazarın getireceği o rahatlık Cumadan itibaren yaşanırdı. Geç yatılırdı ya da okuldan eve gelindiği anda kafayı vurup yatılırdı. Hafta sonu denilen o kudretli günlerin başlangıcıydı Cuma.

Ama bu sefer benim için daha farklı olacak üstadım.

Haftaya Pazartesi Yakutluca da geçirdiğim bir ayı daha geri de bırakacaktım. Haftaya Pazartesi yeni bir aya giriş yapacaktık. Cuma bu yüzden benim için ayrıydı. Cuma gününden sonra Cumartesi ve Pazar göz açıp kapayana kadar geçiyordu.

Benim için farklı olduğunu söyledim ya azizim. Okul içinde farklıydı. Çünkü haftaya Pazartesi bambaşka bir güne uyanacaktık.

Berk hocanın odasındaki deri koltuklara oturmuş beklerken Berk hoca içeriye girdi. Beni, Dilara'yı, Berfin'i, Sipsiyi ve Melis'i çağırmıştı. Ha bir de erkek basketbol takımının ilk beşi de buradaydı. Takım kaptanı Çağatay, kaptan yardımcısı İbrahim, Oğuz, Aslan ve Mert buradaydı. Neden burada olduğumuzu bilmiyorduk. Yanlış bir şey mi yapmıştık?

Gergindik üstadım. Çağatay hariç. Hocanın karşısında koltuğa yayıla yayıla oturmuştu ayı!

Sizi dersinizden alı koyduğum için özür dilerim çocuklar. Emin olun derste olmadığınız için çok üzgünüm." dedi Berk hoca.

"Biz pek üzülmedik hocam." dedi Mert. Burak hoca derin bir nefes aldı. Odanın kapısı yeniden açıldı ve bu sefer odaya Kenan Koç girdi. Lanet olsun! Kesin bir yanlışımız olmuştu.

"Çağatay ve Ecem, okulumuza yeni geldiğiniz için Dostluk Ayından haberiniz olmadığınız düşünüyorum." dedi Berk hoca. Sibel birden atıldı.

"Hocam hayır ya!"

"Sibel, izin ver konuşayım." dedi Berk hoca. Kaşlarımı hafifçe çattım. Kızların ve erkeklerin yüzleri düşmüştü.

"...Bu ay Gece Yarısı ve Kargaburnu için çok önemli. Dostluklarımızı pekiştirmek amacıyla her iki okul, karşı okula kendi öğrencilerinden gönderir. Geçen yıl hentbol takımının as takımı gitmişti." Başımı Dilara'ya çevirdim.

"...Dilara gitmedi Ecem." dedi Berk hoca.

"Neden?"

"Kendisi hentbol maçındayken kavga çıkardığı için cezalıydı." Kınayıcı ses tonu bunu hiç tasdik etmediğini bağırıyordu.

"Pişman değilim." Dilara'nın fısıltısı ile dudaklarımı birbirine bastırdım. Kenan Koç ve Berk hoca aynı anda göz devirdiklerinde Dilara'nın fısıltısını duyduklarını anladım.

"Geçen yıl da onların voleybol takımının ilk altısı gelmişti. Erkek ve kız takımlarının... Bu yıl onlar hentbol takımlarının as oyuncularını gönderecekler, bizde basketbol takımlarımızın. O yüzden sizi buraya çağırdık. Bu ay içinde dostluğumuzu pekiştirmek için birçok etkinlik yaparız. Etkinliklerimiz gelecek haftanın Perşembe gününde başlayacak."

"Hocam gitmek zorunda mıyız?" dedi Çağatay yüzünü buruşturarak. Kenan Koç cevap verdi.

"Evet, zorundasınız!" dedi sertçe.

Bu ayı çok önemsedikleri belli oluyor azizim. Gece Yarısında gitmek ha? Farklı bir deneyim olacak gibi duruyor.

"Tabi oraya gittiğinizde uymanızı istediğim belli başlı kurallar var. Mesela Gece Yarısına her biriniz Kargaburnunun forması ile gideceksiniz."

Berabere |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin