[Arkadaşlar eğer oy ve yorum sayısını arttırırsanız bu bölümün devamı bu akşam saat sekiz gibi gelecek;) Ama ilk önce oy ve yorumları görelim. Show must go on!!!]
x_x_x_x_x_x_x_x_x_x
Kalbimin sesini dinlemeyi bırakalı çok uzun zaman olmuştu. Duygularımın beni yanlış yönlendirdiğini az çok biliyordum, farkındaydım. Farkında olduğum halde yine de ona söz hakkı vermek istiyordum. Diyeceklerini bile bile...
Aynadaki yansımam beni açık açık suçluyordu. Suçlu muydum? Bilmiyorum. Herkesten önce uyanmıştım. Kahvaltımı hızlıca yapıp odama geri çıkmıştım. Bugün Pazartesiydi. Haftanın ilk günü... Üzerimde saçma bir enerji vardı. Pazartesi sendromu ben de işe yaramıyordu. Aslında diğer günlerinde bu günden bir farkı yoktu benim için.
Benim için günler şöyle azizim;
Pazartesi
Pazartesi 1 (Salı)
Pazartesi 2 (Çarşamba)
Pazartesi 3 (Perşembe)
Pazartesi 4 (Cuma)
Kutsal Cumartesi
Ön Pazartesi (Pazar)
Benim takvimimde günlerin adı budur üstadım. Biliyorum tuhaf ama doğru.
Hafta sonu odamdan sadece mutfağa gitmek için çıkmıştım. Onun haricinde hafta sonu odam benim mabedim olmuştu. Akın veya Harley beni sorguya çekebilirlerdi ya da Adnan Bey ile karşılaşabilirdim.
Ev halkı çoktan uyanmıştı ve ben de evden kimseye görünmeden çıkmalıydım. Yakalanmak isteyeceğim en son şey bile değildi. Ceketimi üzerime giydikten sonra çantama doğru ilerledim. Çantamı omzuma astığımda yatağın üzerinde duran telefonumdan bildirim sesi yükseldi. Telefonumu aldım ve gelen mesaja baktım. Mesaj bizim beş kişilik gruptan gelmişti. Tuş kilidini girip WhatsApp'ı açtım.
VAY ANASINI
Dino: Kızlar, lütfen evden çıktığınızı, okula geldiğinizi söyleyin.
Sipsi: Ben daha kahvaltı yapıyorum.
Beko: Ben yeni formamı giydim.
Mele: Gnydn.
Dino: Yeni uyandın değil mi?
Mele: Nereden anladın?
Dino: Yeni uyandığında ilk işin WhatsApp'a girip mesajları kontrol etmek oluyor.
Sonra eski flörtlerinden gelen mesajları okuyarak kendini tatmin ediyorsun.
Yeni bir flörtün varsa onun son görülmesine bakıyorsun,
Ve en sonunda VAY ANASINI grubuna giriyorsun.
Yeni uyandığın için sesli harfleri kullanmıyorsun.
Siz: Dilara, sen iyi misin?
Dino: Değilim, delirdim. Anlıyor musunuz? Sınıfta bir tek ben varım ve delirdim!!!
Sipsi: Sakin ol. Benim ev yakın. Babam arabayla bırakacak. Beş dakikaya orada olurum.
Dino: Çabuk gelin.
Beko: Okul çıkışı Umutsuzlar Parkına gidelim mi?
Mele: Okul çıkışını boş ver. Akşam Umutsuzlar Parkına gidip gece pikniği yaparız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berabere |TAMAMLANDI|
HumorDÜZENLENECEK Başlama Tarihi: 12.04.2021 Bir kız vardı. Annesinin terk ettiği ülkeye, terk ettiği adam yüzünden gelen bir kız. İşte o kızı getirdim sana üstadım. Bir maceraya atılacak ve olayların göbeğine yerleşecekti. Ama her şeyin bir başlangıcı...