ALICE LILIAN KING 🦋
Lucrul meu preferat din întreaga lume, în cea mai stupid de sarcastică măsură, erau balurile.
Deși am fost crescută cu idea că balurile erau cele mai importante momente din viața unei tinere domnișoare ieșite în societate, eu le dispețuiam. Mama îmi spunea dese ori că ar trebui să fiu recunoscătoare. Ea personal se bucura că a scăpat de una din două fete la capitolul ,,găsește-i un soț". Nu aveai cum să ratezi zâmbetul relaxant pe care mama la etalat un an întreg, începând din momentul în care a aflat că fiica ei cea mică era logodită. Și totuși, proaspăta logodită Alice nu era scutită de iadul din sălile de bal.
Sora mea îmi povestise că dese ori se distra pe cinste la balurile la care participa, semn că părerea noastră despre baluri era foarte diferită. De la cer la pământ aș putea sublinia. Jenevive mereu găsea nobili cu care ajungea să formeze un grup vesel în mijlocul săli de bal, chiar pe ringul de dans câteodată, fiind sufletul petreceri. Iar când încerca să mă întroducă în micul grup format de ea, eșuam lamentabil, ajungând să mă refugiez din nou în colțul meu ascuns, lângă un ficus drăguț. Unii ar spune că sunt anti-socială. Eu spun doar că nu sunt prea compatibilă cu nobili prezenți la baluri.
Jen spunea că sunt de modă veche. Nu prea știu ce ar putea însemna asta, dar sunt sigură că în aproximativ orice secol, oricui i-ar veni să vomite dacă s-ar trezi prinși într-o discuție despre ciorapi sau batiste cu bulinuțe roz, doar și doar ca să scape mai repede de conversație. Nobili erau plicticoși. De la cel mai bădăran lord la cel mai misogin duce. Toți erau una și aceași personalitate plicticoasă și redusă mintal. Am învățat să țin aceste observați pentru mine și când venea vorba de sora mea, Jenevive, mai ales fiindcă mai mereu mă amenința că mă va spune tatei și în principal mamei, deoarece sunt nepoliticoasă față de invitații lor. Nici să nu încep cu curtea regelui. La fel. Aceași hârtie igienică. Nici una nu era mai specială, cu două straturi sau ceva..
Deci da. Urăsc balurile. Și mereu încerc să fentez sistemul și să mă ascund sau să îmi încerc talentul actoricesc de a mă preface bolnavă, doar ca să nu particip la baluri și serate. Nu merge niciodată. Dar eu tot îmi încercam norocul de fiecare dată. Totuși, în această seară probabil că aș fi primit un pumn în bot dacă m-aș fii plâns măcar odată de ceva..fiindcă era o petrecere mai specială. Astăzi, Jenevive Alyssia King, fiica mai mare a fericitului membru a curții regelui de inimă roșie, 7 of Hearts, împlinea minunata vârstă de cincisprezece ani. Ieșită în societate și gata de măritat, Jenevive îmi umple coșul cu o grămadă de lucruri care nu îi convin, iar șanșele ca eu să îi trag un șut în fund creșteau cu câte 5-10% cu fiecare moment de iritare pe care îl trăiesc din vina sa.
Cum spunea mami? ,,Voi două sunteți surori. Trebuie să vă iubiți una pe alta, nu să vă bateți între voi!". Mai era și faza ,,O domnișoară respectabilă nu comite un asemenea gest barbar!", dar pe asta prefer să o las să între pe o ureche și să iasă pe cealaltă.
CITEȘTI
Regatul Inimilor Roșii
Fantasía》☆ Fantezie ☆《 》♡ Dragoste ♡《 Singura problemă care țopăia pe fiecare nerv al Zemorei Bloom, era practic ieșirea ei în societate. Crescută de mică în așa fel încât să devină o soție și o mamă model într-o bună zi, Zemora era exact opusul acesto...