ALICE LILIAN KING 🦋
Am ieșit din cameră și m-am rezemat instant de ușă fiindcă tremurul care îmi chinuia genunchi amenința să mă doboare, câștigând lupta cu corpul meu. Imaginile cu tatăl meu în acea postură dezastruasă de ucigaș mi se derulau de nenumărate ori în fața ochiilor, lăsându-mă fără suflare la un moment dat. Totul părea atât de real în acest coșmar ciudat. De parcă aș fi fost acolo, în carne și oase, ca un martor sau victimă colaterală în observarea acestui masacru.Nu avea sens. Fostul Jack of Heart, unchiul Jacky murise într-un accident de trăsură acum foarte mult timp. Fusese cel mai bun prieten al tatei de când mă știam. Nu avea cum să fie ucis, iar tatăl meu nu avea cum să fie vinovat de toate astea. Dar de unde a apărut această imagine groaznică?
Capul mă durea îngrozitor. Mă simțeam de parcă în orice clipă acesta avea să explodeze chiar atunci și chiar acolo, pe holul ăla nenorocit. Ce făceam eu acum, mai exact?
Cum puteam da ochii cu tatăl meu după ce această imagine îmi provoacă gândurilee, ducându-le pe tărâmuri interzise. Făcându-mă să gândesc ceea ce un copil normal nu ar trebui să gândească despre părintele său.
Înghițind în sec, am reușit să mă adun, netezindu-mi rochia ce-mi ascundea coapsele cu palmele, iar când mi-am desprins spatele din ușă am reușit să fac un pas spre camerele părințiilor mei.
Mami ne povestise mie și surorii mele cum, atunci când eram mai mici, fiecare avea camera lui practic. Jenevive a avut camera ei proprie. Eu la fel. Până și mama avea camera ei separată, unde tata nu prea intra, având și el la rândul său o cameră doar a lui. Totuși, pe lângă asta mai exista o cameră, oficială doar și pentru soții King. Toate cinci erau așezate una lângă alta pe un coridor. Doar camera comuna a părinților nostri era la mijloc, față în față cu camera mea. Ce nu știau ei era că micuțele lor fiice se strecurau dese ori din camerele lor și împărțeau patul cel mare al dormitorului destinat cuplului căsătorit. Mama și tata nu îl foloseau deloc. Jenevive îmi spuse că mami și tati nu au dormit în aceași cameră cam din momentul în care am fost concepută. Micuțele Alice și Jenevive se furișau în camera părinților pentru a dormi una lipită de alta, crezând pentru puțin timp că părinții lor n-aveau habar că toate astea se întâmplau.
Nu e de parcă ar avea ceva de spus în privința asta. Totuși, la scurt timp după asta, mama și tata și-au mutat camerele în cu totul altă aripă a castelului luând-o și pe Jenevive deodată cu ei, lăsându-mă singură în aripa de vest a castelului. Asta nu mi-a împiedicat sora din a colinda noapte coridoarele pentru a putea dormi cu surioara ei mai mică.
Totul s-a schimbat totuși în momentul în care puterile mi-au fost descătușate acum un an și câteva luni. Multe s-au schimbat din acel moment, de fapt. Nu îmi plăcea să recunosc asta, dar relația mea cu Jenevive s-a răcit considerabil de când a aflat că sora ei putea fi una din singurele femei din castel care controlau magia. Îmi era frică să mă gândesc la asta, pentru că știam cât de mult avea să doară adevărul și că orice i-aș putea spune ei, nu avea să o încălească deloc cu nimic. Îmi era frică de adevăr, mai ales când familia mea era pusă în joc.
CITEȘTI
Regatul Inimilor Roșii
Fantasy》☆ Fantezie ☆《 》♡ Dragoste ♡《 Singura problemă care țopăia pe fiecare nerv al Zemorei Bloom, era practic ieșirea ei în societate. Crescută de mică în așa fel încât să devină o soție și o mamă model într-o bună zi, Zemora era exact opusul acesto...