78: Stadiul al patrulea: Depresie.

99 12 12
                                    

MINERVA 🐭

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

MINERVA 🐭

        Acum fiind regină, suportam oare consecințe politice dacă din întâmplare ucideam pe cineva?

        Mă îndoiam. Era cu atât mai bine deoarece deveneam în ochii publicului o persoană de temut. Primeam și puncte bonus odată ce se afla că persoana în cauză era clar surioara mea mult prea iubită, odată regina lor, Olivia.

        Nici măcar nu era vorba despre acea ură stupidă dintre frați pe care majoritatea oamenilor care au fost nevoiți să suporte o altă atrocitate ieșită din combinarea ADN-urilor a doi idioți care au decis să se reproducă. Ce simțeam eu în aceste clipe era de cinci ori mai intens. Nu-mi venea să cred că recunosc una ca asta, dar o disprețuiam pe surioara mea mai mică. Când Ollie era mică, se ținea după fundul meu tot timpul. Presupun că era un lucru practicat de fiecare frate mai mic in parte. Compania ei in exces era de multe ori enervantă, dar atunci când nu era in urma mea, parcă mă simțeam mult mai singură.

        Acum, doispe ani mai tarziu, nu mai era cazul, deoarece fiecare clipa-n care Olivia nu mă mai urmărea erau o binecuvântare cerească. Totul a început bine în această dimineață, când a venit pentru a mă dezgropa din grămada de foi în care m-am aventurat fără să îmi dau seama că aveam să mă îngrop de vie printre ele, pierzându-mă atât de ușor. A spus că voia să petreacă timp cu surioara ei mai mare, având în vedere că în curând era nevoită să plece. Jumătatea căruia i-am încredințat misiunea de a-mi găsi mâna dreaptă încerca să găsească o metodă prin care să activeze un portal spre Londra mult mai repede.

        Cel folosit de Henry era activ doar odată pe lună și aparent era ceva stricat cu acesta. Când s-au arătat în fața lui, pregătiți cum nu au mai fost vreodată, au fost lăsați cu buza umflată de nimicul care i-a lovit peste față, ținând locul portalului. Aparent ținutul Wonderland încă se adapta noului conducător. Încă încerca să se obișnuiască cu apariția mea. Astfel membrii consiliului meu au fost nevoiți să treacă la planul B.

        Slavă cerurilor că oamenii aceștia nu erau atât de proștii și au întocnit un plan B chiar mai rapid decât au bătut în cuie planul A.

        Apollo, trădătorul Armatei Negre, cel care în fact a deschis de fapt portalul care a trimis-o pe Zemora departe de noi, încă era închis în temnițele castelului nostru. Doar oamenii în care se putea avea încredere erau puși la curent cu starea și locația sa actuală.
Henry Talbot și fratele geamăn al necuratului, Ares au fost puși să îl convingă, sau în cel mai rău caz forțeze, pe Apollo să deschidă un alt portal.
În momente de genul, regret faptul că am subestimat vreodată echipa aceasta în care Mora avusese atât de multă încredere. Cu toate că unul dintre ei i-a oferit un mare rahat în locul unui „mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru noi". Să spunem că puteam să iertăm, dar nu să uităm.

Regatul Inimilor RoșiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum