— Oare am nevoie de studii pentru a mă călugări?
Multiple perechi de ochi s-au întors spre unchiul Caspian, ale cărui cuvinte l-au făcut pe unchiul Wezen să își tușească plămânii afară dupa ce s-a înecat. Olivia din dreapta lui îl bătu ușor pe spate, fără să își mute privirea îngrozită din direcția lui Cas. Nirvana profită de momentul în care ne-a găsit distrați și înșfăcă evantaiul cu care Luka ne făcea amândurora vânt, fluturându-l agresiv spre chipul ei, alegându-se cu o încruntătură din partea lui Luka. Am putut doar să mă întind după paharul cu apă din fața mea, încă mestecând bucata generoasă de pâine cu gem mușcată, pentru a lua o înghițitură sănătoasă, procesând cu greu cele rostite.
— Ești beat? fu tot ce zise unchiul Henry, făcându-mă pe mine de data asta să mă înec, cât timp Luka o imită pe Olivia în încercarea lui de a mă liniști, pufnind ușor în râs înainte de a se scuza când Caspian îl fulgeră cu privirea.
— Nu, zise Caspian, buimăcit de reacțiile noastre. E o întrebare serioasă!
— Caspian, zise Liv, fiind vocea ratiunii din această încăpere. Religia e un lucru serios! Nu e de glumă cu așa ceva!
— Cum am spus, se încruntă brunetul spre ea. A fost o întrebare serioasă!
— Du-te și vezi-ți de treabă, Caspian, râse Nirvana, cât timp Luka și Henry își rânjeau atotștiutor unul altuia. Ce să cauți tu în biserică?
— Întrebarea ta neserioasă, Nirvana, nu va fi binecuvântată cu un răspuns! se încruntă Cas spre ea.
Prietena mea lăsă să îi scape printre buze un murmur iritat pe care l-am descifrat ca fiind ,,binecuvântată", încă făcându-și vânt cu evantaiul furat de la noi, timp în care Henry și Luka aflați încă de la schimbul de replici dintre Liv și Cas la marginea prăpastiei, au sărit cu totul în ea când au explodat în hohote de râs o clipă mai târziu. Doamna Myers ne-a pregătit masa pentru un mic dejun întârziat și am mâncat într-o oarecare liniște, o tăcere confortabilă, până când Caspian ne-a uimit cu întrebarea lui absurdă. Era perioada aceea din sezon în care tata invita jumătate din aristocrația londoneza în casa noastră pentru o săptămână, sub pretextul că ,,fiica lui cea mică s-a întors acasă, iar acesta e un motiv de sărbătoare". Adevăratul motiv se ascundea în contul său bancar și urma să fie discutat în biroul său cu alți snobi bogați pe care voia să îi stoarcă de bani într-un nou proiect care avea să ia amploare pe pământurile deținute de el. Singura persoană care chiar credea că toată această mascaradă avea loc pentru mine era Octavianna, care încă încerca din răsputeri să mă lege la gât de verișorul nostru pentru a ne trimite în șuturi în fața altarului. Nimic nou pentru familia mea.
Eram conștientă de ochii care ne priveau curioși, la fel ca și prietenii mei, dar atât mie, cât și lor nu părea să le pese.
— Nu-ți apreciez deloc neseriozitatea, Caspian, spuse Liv dezamăgită.
CITEȘTI
Regatul Inimilor Roșii
Fantasía》☆ Fantezie ☆《 》♡ Dragoste ♡《 Singura problemă care țopăia pe fiecare nerv al Zemorei Bloom, era practic ieșirea ei în societate. Crescută de mică în așa fel încât să devină o soție și o mamă model într-o bună zi, Zemora era exact opusul acesto...