Zemora 🦋
Ar trebui să mă îngrijorez? Probabil. O făceam? Nu.Olivia înjura de zor în timp ce se plimba în jurul mesei, căutând ceva anume. Nirvana era lângă mine, sprijinindu-și umărul de al meu în timp ce-l fixa amenințător pe Luka cu privirea. Își făcuse un plan diabolic prin care avea de gând să ne țină cât mai departe unul de altul. Aparent, nici privirile pe care ni le mai aruncam din când în când nu îi plăceau, numindu-le chiar „sex din priviri", fapt care m-a lăsat șocată, privind în gol spre ea pentru o bună perioadă de timp.
— Bună treabă, Cheshy. Acum ai stricat-o pe Zmeura, spuse Luka, fiind singurul care a reușit să obțină o reacție mai normală de la mine după zece minute de sedentarism.
Unchiul meu a leșinat recent pe canapeaua din camera în care obișnuim să ne pierdem timpul de obicei, și nimeni nu a îndrăznit să îi bruscheze somnul, iar ceilalți doi unchii ai mei, Wezen și Caspian...sincer, habar nu aveam pe unde s-au pierdut. Ares, în schimb era aici, și privea captivat toate momentele pe care Nirvana le-a numit atât „sex din priviri", ca și cum nu ar mai fi văzut așa ceva în întreaga sa viață.
Totuși, nu înțeleg cum a putut să se gândească la asemenea lucru, eu le vedeam ca pe un lucru normal, chiar dacă sfârșeam privindu-ne mai mult timp unul pe altul.
În regulă, am înțeles și eu ce tocmai am gândit. Poate are dreptate. Dar n-am să recunosc asta vreodată cu voce tare.
Revenind la activitatea din jurul meu, Olivia a încercat în zadar să-mi vindece rana căpătată în timpul luptei, magia ei fiind absorbită imediat de anti-magia mea, care s-a activat preventiv imediat cum Liv încercase să mă atingă. Orice tip de magie nu mergea folosită pe mine, ca de obicei, așa că Olivia a rămas cu buza umflată în timp ce căuta prin tot castelul bătrâna trusă de prim-ajutor, pe care aparent nu a mai văzut-o nimeni de cel putin zece ani. Totuși, cameristele castelului, care nu erau prezente când aveai nevoie de ele, o împrospătau regulat, fiind singurele care știau de existența ei.
După ce am reușit cu succes să salvez toți copiii și oameni din aceea biserică, am ignorat total sfatul verișoarei mele de a mă odihni puțin, și am pornit în ajutorul Nirvanei, calmând astfel copii speriați din urma atacului. Aparent, vreo zeitate stăpână a pietrelor era de acord cu Olivia, și a făcut în așa fel încât să dau ascultare vorbelor sale, făcându o cărămidă gigantică să îmi aterizeze direct în cap, punându-mă la loc, pe fundulețul meu. La propriu, pentru că am căzut direct în fund.
Măcar Luka a scăpat nevătămat. Acum stătea învins lângă Ares, după ce Nirvana îi fură locul și se așeză lângă mine pe scaunul mesei din bucătărie, făcând mutre victorioasă spre el în timp ce repeta în continuu ,,eu m-am pus lângă ea, eu m-am pus lângă ea!". Era greu să îmi abțin râsul cu asemenea scene repetându-se în continuu sub nasul meu. Ares s-a dat bătut de mult, acum râzând pe înfundate de la locul său, pe scaunele aduse din sala de mese.
CITEȘTI
Regatul Inimilor Roșii
Fantasy》☆ Fantezie ☆《 》♡ Dragoste ♡《 Singura problemă care țopăia pe fiecare nerv al Zemorei Bloom, era practic ieșirea ei în societate. Crescută de mică în așa fel încât să devină o soție și o mamă model într-o bună zi, Zemora era exact opusul acesto...