52: Grupul Mutulicilor.

139 16 1
                                    



        — Știi, tu și Cas aveți aceleași abilități de comunicare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

        — Știi, tu și Cas aveți aceleași abilități de comunicare. Și prin asta vreau să spun că nu aveți abilități sociale mai deloc! ne mustră Nirvana, tolănită lângă mine pe canapea în forma ei umană.

        — Ce vrei să spui cu asta? întrebă Caspian.

        — Spun că, ați fi tare buni la jucat fazan, își dădu ea ochii peste cap.

        Eram mult prea ocupată jucându-mă cu Șobi care a leșinat în poala mea între timp, ca să pot da un răspuns.

        — De la cine le-o fi moștenit?

        — Păi, ia să vedem. William face parte de asemenea din grupul nostru al Mutulicilor, deci aș paria pe el în primă fază, dar și Agatha a fost mai retrasă. Deci, Agatha a moștenit-o de la James care împarte același ADN cu moi, așa că Zemora a moștenit toate calitățile acestea unice și minunate de la mine, explică Cas, încheindu-și discursul cu un rânjet mulțumit pe chip.

        Am auzit-o mormăind un ,,Oh, Doamne!" pe Olivia, de pe scaunul lui Wezen, dar rădăcinile pe care Caspian le-a tot tras până au ajuns la el m-au făcut să zâmbesc spre el amuzată. Un zâmbet sincer pe care n-am avut șansa de a-l oprii. A fost un instinctiv.

        — Sper că nu ai moștenit și inteligența de la el, Mora, nu-mi puteam da seama dacă Olivia ne tachinase pe amândoi, sau doar pe Caspian. Astfel ne-am dat dracului pe toți în parte!

        — Dacă-mi amintesc bine, Regina Universului, începu Cas, privind spre Olivia, prima dată când ne-am întâlnit noi, ai crezut că eu sunt cel mai puternic vrăjitor existent vreodată.

        Am clipit mărunt, surprinsă de strâmbătura pe care Olivia nu s-a chinuit prea mult să o ascundă. Probabil cei din Armata Neagră au trecut prin multe lucruri împreună. Au multe povești de spus. Nu prea credeam că era corect să îi compar, dar energia pe care membrii acestei armate o emană este total diferită de atmosfera rece și tensionată din armata roșie. E de parcă membrii curții lui Indigo au ajuns să se urască de prezența unul altuia. Cei din armata neagră vor să dea impresia că se displac unii pe alți, dar adevărul era exact contrariul. Sau probabil că trag concluzii mult prea repede, deoarece mă aflu în locul ăsta de foarte puțin timp.

        Olivia gemu, sprijinindu-și fruntea de lemnul spătarului, încă fiind așezată pe scaunul de birou al lui Wezen.

        — Nu-mi amintii, mormăii ea. E cea mai dezamăgitoare amintire a mea. O regret zilnic.

        Caspian strigă un ,,hei!", prefăcându-se afectat de vorbele verișoarei mele. Fu chiar pe cale să își deschidă gura pentru a vorbi din nou când Nirvana îl privi printre gene pentru câteva secunde, înainte ca să își întoarcă privirea spre mine:

Regatul Inimilor RoșiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum