BAB 57 : PENGORBANAN

253 15 5
                                    

" Thanks for everything amsyar . Saya minta maaf atas segalanya . halalkan makan minum saya dan terima kasih atas kasih sayang yang palsu yang pernah awak berikan . " ucapnya sambil mencium tangan suaminya.

Cincin di jarinya di tanggalkan lalu dia meletakkan di tapak tangan Amsyar dengan perasaan hampa . " Assalamualaikum . " salamnya sebelum berlalu dari situ .

" Sayang " panggilan dari Amsyar sambil mengejar Maisarah.

Lantas Zamri menghalang Amsyar dari mengejar Maisarah. " Dah la Amsyar . Kau memang tak layak untuk dia. Sampai hati kau buat Maisarah macam ni . Kau ingat dia tak da perasaan ? . " ujar Zamri sambil memandang serius pada Amsyar.

" Zam , kau ketepilah ! . Kau ingat aku tak tahu pasal punca kematian Mak ayah Maisarah ? ! kau yang rancang semua tu kan !! " tengkingnya dengan perasaan marah .

" apa yang kau cakap ni ? " soal Zamri sambil menolak bahu Amsyar .

" Kau jangan nak pura-pura tak tahu la bodoh !! " ujarnya lagi dengan dingin. Habis merah muka Amsyar pada ketika itu. Perasaan marah usah dikatakan pasti tahap kemarahannya hampir hilang sabar.

✨⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️[🌟]⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️✨

" Nadia !! " panggilan dari Zamri . panggilan itu berjaya menarik perhatian Nadia yang baru sahaja selesai solat. dia tersentak.

pintu bilik Nadia dikuak dengan kuatnya . Pandangan Maisarah tertumpu pada Zamri yang kini sedang memandang tajam ke arahnya . Zamri menuju ke arahnya dengan gesa. Sanggulnya di tarik dengan kuat sehingga Nadia meraung kesakitan.

" Awak , sakit ! sakit ! " raungnya sambil mengalirkan air mata.

" tahu pun sakit . kalau kau tak nak kena macam ni , kenapa kau buat !! " marahnya sambil menolak kepalanya . Nadia masih lagi menangis sambil memegang kepalanya.

" saya buat apa sampai awak buat saya macamni ? " soal Nadia sambil memandang suaminya .

" Kau buat apa kau tanya ? "

" Kau yang bagi tahu Amsyar pasal kematian Mak ayah Maisarah kan !? " soal Zamri dengan dingin .

Nadia terdiam .

" Kenapa kau diam ? " soal Zamri

" Memang kau yang bagi tahu kan !? "

" yes , memang saya yang bagi tahu Amsyar . Termasuklah semua rancangan awak untuk rampas Maisarah dari dia . ! " balas Nadia dengan perasaan marahnya . Sungguh dia tidak sanggup melihat kawannya tersiksa kerana perbuatan suaminya sendiri.

" Kurang hajar !! "

PANG !!! tamparan hinggap di pipi mulusnya . tidak cukup dengan itu , Zamri menolak isterinya sehingga terjatuh . perut isterinya di tendang kemudian dia mengambil tali pinggang kemudian dia melibas Nadia tanpa belah ihsan . Nadia hanya mampu meraung kesakitan , mengalirkan air mata dan tanggannya menghadang kepala dan mukanya agar tiada satu pukulan pun hinggap di bahagian kepala dan mukanya .

Zamri merengus geram kemudian tali pinggangnya dihempas dengan kuat.

" Bodoh punya perempuan !! . Kau ingat senang ke aku nak tdapatkan Maisarah tu dari Amsyar !? " soalnya dengan dingin.

" Awak , saya minta maaf . " sayunya sambil menangis .

" Pergi matilah dengan maaf kau tu ! " balas Zamri sambil mengatur langkah keluar dari bilik itu. Sungguh panas hatinya ketika itu. Habis rancangannya hampir hancur.

BAM!! bunyi pintu bilik Nadia di tutup dengan kuat.

✨⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️[🌟]⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️✨

DIA YANG AKU CINTAI [C] ✔Where stories live. Discover now