1|Yeni Bir Hayat

109K 2.4K 580
                                    

Yeni Bir kurgu ile herkese merhaba.

Hoşunuza gideceğini umuyorum kütüphanenize eklemeyi ihmal etmeyin.

Etkileşim için yıldızı parlatmayı satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın.

not : Kitabıma,karakterlerime ve şahsıma yorum yaparken saygı çerçevesinin o ince çizgisini geçmeyin. Eğlence arıyorsanız sayfayı kaydırmaya devam etmeyin.

!Saygı çerçevesini geçen her yorum silincek hesap sessize alınacaktır.

Sevgiyle kalın. İyi okumalar... 💜☂️

 💜☂️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Bazı şeyleri konuşarak anlatamazdık, siz ne kadar dil dökerseniz dökün karşınızdaki insanların sizi anlamaya niyeti yoksa asla anlaşılmazdınız.

Bu tür şeylerde en iyi cevap susmaktı.
İnsanlar bazen siz sustuğunuz için size zavallı gözü ile bakıyor olabilirlerdi fakat bu büyük bir yanlıştı.

Dilden dökülmeyen çoğu kelimeleri görmek, anlamak için kalp dilini aktif hâle getirmek gerekirdi.

On yedi saat olmuştu bu şehre geleli.
Rize'nin Ardeşen İlçesi'nin Doğanay köyünden İstanbul'a geleli.

Tam on yedi saat...

Yaklaşık dört ay öncesine kadar güzel bir hayatım vardı ya da ben öyle sanıyordum, bilmiyorum.

Zorla evlendirildiğim adamın, yani kocamın beni aldattığını öğrenmiştim, ona boşanmak istediğimi söyleyince işler rayından çıkmıştı.

Tepetaklak olmuştum.

Onunla anne ve babalarımızın zoruyla evlenmiştik.

Benim ailem için yirmi iki yaşına girmiş olmam evlenemem gerektiğinin göstergesiydi.

"Yirmi iki yaşına girdin, evleneceksin!" Demişlerdi. Ben başta kabul etmemiştim fakat sonrasında abimin ve babamın yoğun baskısı işin içine girince kabul etmek zorunda kalmıştım.

Ama keşke etmeseydim. Keşke şimdi olduğu gibi kaçıp buralara gelseydim.

Beni evliliğimizin altıncı ayında aldatmıştı. Yatak odamızda onu bir kadınla malum pozisyonda yakalamıştım. O görüntüden sonra koşar adımlarla annemlerin kapısına gitmiş olanları anlatıp göz yaşı dökmüştüm.

KÖYLÜ GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin