16|Bir Kurşun Vakası

28.1K 1.4K 236
                                    

Selaaammlaar

Yeni bir bölümle sonunda geldiim.

Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum lütfenn satır aralına yorum bırakın 🙄

Lütfen bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayıda unutmayın

yazım yanlışları varsa kusura bakmayın kontrol etmeye fırsat bulamadım 🥱

iyi okumalar 🌼

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Uykumun en tatlı yerlerindeydim, yüzümdeki naif dokunuşları hissedip uykum alıp başını gidene kadar...

"Şura,kalksana hadi." Başımı yumuşak yastığa bastırıp homurdandım. Şu anâ kadar ki en iyi uykumdu.

"Şura ben damla çikolatalı kurabiye istiyorum, Mine güzel yapamıyor hep yakıyor kurabiyeyi,uyansana." Çaresiz ses ile başımı gömdüğüm yastıktan kaldırıp gözlerimi ovaladım.

"Günaydın küçük bey." Yatakta doğrulup yüzüme düşen saçlarımı iteledim.

"Günaydın Şura,sonunda uyandın ben şimdi gidiyorum sende hemen gel tamam mı sakın yeniden uyuma." Pars koşar adımlarla odadan çıkarken gülümseyerek ardından baktım yataktan kalktım.

Bozulan topuzumu yeniden yapıp odadan çıktım ve yan taraftaki banyoya girdim. Kişisel ihtiyaçlarımı giderip odaya yeniden girdim.

Köşede açık duran valizimin önüne çöküp içinden bir kazak ve dar bir pantolon aldım. Hızlıca üstümdeki pijamaları çıkartıp üstümü değiştirdim.

Saçımdaki topuzu açıp saçlarımı taradım, parmaklarımla diplerini karıştırıp kabarttım. Sonrada önden iki tutamını alıp arkada topladım.

Sonrada odadan çıktım ve oturma odasına girdim.

"Günaydın." Dedim tekli berjerde oturmuş, elindeki tabletle bir şeyler yapan Pamir Bey'e.

"Günaydın Şura." Gözlerini ekrandan kaldırdığında boğazımı temizledim. Onu görünce dün geceki sözleri doluşmuştu aklıma.

"Eylül yok mu?" Diye sordum.

"O kendi evine geçti yapması gerekenler varmış. Merak etme ama sen,akşam damlar yine buraya." Dediğinde başımı hafifçe salladım.

"Neyse siz çalışıyorsunuz sanırım ben gidip Pars'a bakayım." Arkamı dönüp odadan çıktım ve mutfağa girdim.

KÖYLÜ GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin