30|Hep Seveceğim- Final

26.7K 971 175
                                    

Selamlaar son kez hoşgeldiniz

Tadında bir final yazdığımı düşünüyorum

Umarım hoşunuza gider

Son kez Şura ve Pamir için birer kırmızı (❤️) kalp bırakır mısınız ?

Son kez iyi okumalar ~ 🤍🦋

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Hayatınızda kaç kere âşık olmuştunuz?

Eğer şimdiye kadar sadece bir kere bile âşık olduysanız o duygunun nasıl derin ve etkileyici olduğunu çok iyi bilirdiniz. Bir kez âşık olduğunuzda gözünüz ondan başkasını görmezdi, her yerde ve her zaman ondan bahsetmek isterdiniz, hiç durmadan onu düşünür ve gönderdiği mesajları defalarca okurdunuz.

Ben,onunla tanıştığımda hiçbir şey aramıyordum.

Aslında bu kadar erken birine aşık olmayı da planlamıyordum.
Ama sonra onunla tanışmıştım..

Ve bu kadardı. Şuan tam olarak bu noktadaydık.

Sonsuz mutluluk.

Evliliğimizin üstünden tam olarak bir ay geçmişti. Her şey tam tıkırındaydı ve sorunsuzca ilerliyordu. Ve öyle de devam edecekti.

Yan tarafımda hissettiğim soğukluk ile gözlerimi aralarken gözlerimi ovuşturarak başımı o tarafa çevirdim, karşılaştığım boşluk ile kaşlarımı çatarak yattığım yerde doğruldum.

Son birkaç gündür öyle derin uyuyordum ki normalde hafif olan uykum yerini derince bir uykuya bırakmıştı. Yüzüme düşen saçlarımı kulaklarım arkasına atarak birkaç saniye kendime gelmeyi bekledim.

Nereye gitmişti şimdi bu adam,yan komidinde duran telefona doğru uzanıp orta tuşuna basarak saate baktım.

Neredeyse on buçuktu.
Ne kadar da çok uyumuştum öyle, üstümde olan pikeyi kaldırıp yataktan kalktım,ani kalkışım ile dönen başım ile bir an elimi başıma atarak gözlerimi kapattım ve biraz sonra daha iyi hissedince gözlerimi açıp odada olan banyoya doğru yavaş adımlarla ilerledim.

Rutin işlerimi halledip yüzümü kuruladım. Dağılan saçlarımı, eşyalarımın yerleştiği dolaptan tarağımı alarak taradım ve salık bıraktım.

Yeniden odaya girdim ve üstümdeki askılı gecelikten kurtuldum. Ev içinde rahat edebileceğim birkaç parçayı üstüme geçirdim.

Kapıyı açıp odadan çıktım ve direkt mutfağa yöneldim. Çoktan mutfağa kurulmuş,dolu dolu olan masa ile gözlerim şaşkınlıkla aralandı.

KÖYLÜ GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin