•alıntı•

24.1K 826 8
                                    

küçük bir kesit:)

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3

***

Elimdeki bezi tasın ucundaki suya batırıp ıslattım. Islanan bezi iki elim arasına alıp fazla suyunu sıktım.

Bezi kanepede boylu boyunca yatan adamın başına koyup derin bir nefes verdim.

Buralara kadar nasıl gelmişti nasıl bu kadar ateşlenmeyi becermişti aklım almıyordu.

Dilimin ucunda söylenmeyi bekleyen birçok kelime vardı ve ben konuşmaya başlasam nereden başlıyacağımı bile bilmiyordum. Düşüncelerimin arasında kaybolmuşum gibiydim, kendimden yine epey uzaktım. Yolunda giden şeylerin bir an da mahvolmasına alışmıştım.

Bazı şeyler ağır geliyordu artık, ufak bir sorun bile ağır geliyor yoruyordu.

Dünya korkunç, ben korkak. İçimde barınan kaygılar, üzüntüler, karanlıklar vardı. Saklanıyordum onlardan.

"Off off." Isınan bezi alarak tasın içine attım ve oturduğum yerden kalktım.

Küçük koridordan geçerek banyoya girdim ve suyu açtım. Kova yavaş yavaş suyla dolarken geri odaya dönüp sobanın üstündeki sıcak suyu aldım.

Sıcak suyu,su dolan kovanın içine boşaltırken serçe parmağımla suyun ısısına baktım.

Ilımaya başlayan suyla suyu kapadım ve geri küçük odaya girdim.

Kanepenin önüne çöküp Pamir Bey'in omzunu usulca dürttüm.

"Pamir Bey." Diye sessizce fısıldadığımda sessizce söylenir gibi oldu,birkez daha dürttüm.

"Hımm." Dudakları arasından mırıldanıp gözlerini açtığında ellerimi birbirine geçirerek ayağa kalktım.

"Kalkmanız gerekiyor." Dediğimde kirpiklerini kırpıştırarak gözlerini araladı.

"Şura?" Olduğu yer kavramanı idrak edemiyor olmalıydı ki şaşkın bakışlarıyla etrafa bakıyordu.

"Ateşiniz var,kalkıp duş almanız gerekiyor. Sizin için su hazırladım." Dediğimde yerinde doğrulmaya çalıştı. Fakat kalkmakta zorlandı.

"Size yardım edeyim." Harekete geçerek onun doğrulmasına yardımcı oldum.

"Sağol." Diye mırıldanarak ayağa kalktığında koluna sarılı olan elimi çekmeden yürümesi için ona destek verdim.

Odadan çıkarak banyonun önünde durduğumuzda gerginlikle boğazımı temizledim.

"S-siz girin, kapının ardında temiz havlu var. Yardıma ihtiyacınız olursa seslenirsiniz." Kendimi geriye çekerek gözlerine baktığımda alt dudağımı ağzının içine yuvarladım.

Yardıma ihtiyacı olursa nasıl yardımcı olacaksam artık...

***

merhabalaar geciken bölüm için özür dileriimm

kendimi bir bölüm yazacak kadar iyi hissetmiyorum :((

sanırım hafta sonuna kadar bölüm gelmez, uzun ve tatmin edici bir bölüm yazmayı hedefliyorum kesiti bölümde detaylandırabilirim

kısa bir kesit yazdım bir ya da iki bölüm sonrasına ait :))

sabrınız için teşekkür ederim haftasonu yeni bölümde görüşürüz 🖤

KÖYLÜ GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin