15|Yeni Planlar

27.8K 1.3K 181
                                    

Selaaammlaar 🧚‍♀️🧚‍♀️

Nasılsınız benim güzellerim, umarım ki bu iyisinizdir.

Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum🦋

Lütfen bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayn

yazım yanlışları varsa kusura bakmayın kontrol etmeye fırsat bulamadım 🥱

iyi okumalar ☁️

***

Yaşanan hiçbiri an ziyan edilmemeliydi. Evren bize her zaman hayatta olma fırsatı vermeyecekti...

İstanbul'a gelmiştik. Yaklaşık yarım oluyordu. Sakin geçen araba yolculuğu içimi karartmış koltukta öylece oturmak eklemlerimi ağrıtmıştı.

Üstelik çok fena tuvaletim gelmiş fakat Pamir Bey'den çekindiğim için bunu dile getirememiştim.

Pamir Bey başta direkt olarak eve gitmeyi teklif etsede ben buna itiraz ederek önce benim işimin hallolmasını keskin bir dille belirtmiştim.

Şimdi bir emlakçının önünde duruyorduk. Bu geldiğimiz ikinci dükkandı. Bundan önceki iki emlaktaki evler hem pahalı hemde işe uzaktı.

"Girelim mi artık?" Pamir Bey konuşurken başımı sallayarak onu onayladım. "Girelim."

Pamir Bey önden giderken bende hemen arkasından içeriye girdim. Orta masada oturan,gözlüklü orta yaşlardaki adamın gözleri hemen bizi bulurken tamamen içeriye girip kapıyı örttük.

"Selamünaleyküm abi."

"Aleykümselam evladım." Gözlüklü adam ayağa kalktığında Pamir Bey ile el sıkıştılar.

"Ev bakmaya geldiniz herhalde? Nasıl bir şey arıyorsunuz bakalım." Ortaya atılan soruyu hemen cevapladım.

"Ben bakıyorum,kendim için. Bir artı bir olacak." Dedim.

"Ah öyle mi kızım, benim elimde birkaç bina var. Temiz ve kullanışlılar isterseniz bakmaya gidelim."

Adam yeni bir ev devr etmenin sevinciyle bakarken bize, Pamir Bey ile kısa bir an bakıştık.

"Tamam bakalım." Diye cevap verdim daha sonra.

Birlikte emlakçıdan çıktığımızda Pamir Bey'e döndüm.

"Benimle dolaşmak zorunda değilsiniz. Ben işimi halledip gelebilirim.." Kaç gündür benimle uğraşıyordu. Mahçup hissediyordum kendimi.

"Dolaşmak istemesem dolaşmazdım Şura. Beraber başladık beraber bitireceğiz bu işi sonrada eve geçeceğiz."

Birlikte arabaya geçtiğimizde dudaklarımı birbirine bastırarak sessiz kaldım.

Eh o da bir bakıma haklıydı.

Benimle olmak istemese olmazdı...

***

Bazen hayat seni istemediğin yollara sürüklerdi. İstemediğini bile bile o yola giderdin.

Ama o gitmeyi istemediğin yollar aslında bizi yeni başlangıçlara, yeni hayatlara götürürdü. O an farkında değildin belki ama hayat sana yardım ediyordu. Kendi kendinin batırdığı bataklıktan kendisi çıkarıyordu.

KÖYLÜ GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin