Selaaalaar
Çok istenen özel bölümlerin geldim
Şura'nın hamileliğini okuyacağınız bir bölüm
umarım beğenirsiniz
iyii okumalar
***
***
Aşk,sevgi eşittir Pamir'di benim için.
Ben aşk neymiş onda görmüş onda yaşamıştım. İçim onunla dolup, taşmıştı.
Ben ben olmaktan çıkmış tamamen o olmuştum. Onu düşündüğümde daha da güzelleşiyordu dünya. Hayat daha yaşanabilir geliyordu. Gözlerine baktığımda anlıyordum yaşadığımı. Zerrelerime kadar hissediyorum varlığını. Yokluğun aklıma geliyor bazen...
Düşüncesinin tüylerimi ürperttiği bir şeyi yaşama ihtimalimi düşünmek bile hayattan vazgeçmeme neden olabiliyordu..
Varlığını sürekli hissettiğim, senin gülüşünle geçireceğim günler yaşama hevesimi arttıran tek şeydi,çünkü...
Üstümdeki ağır yorgunluk hissi ve ağzımdaki iğrenç tat ile gözlerimi aralarken bunalmışlık ile gözlerimi tavana diktim. Yeterince sıcak değilmiş gibi Pamir'in ahtop misali bedenime dolanmış olan kolları beni dahada darlıyordu.
Gözlerimi birkaç kez kırpıştırarak keyiflice göğüslerim arasında uyuyan adama baktım. Benim ona sarılamam gerekiyorken o bana sarılıyordu. Olacak iş değildi canım.
"Pamir, uyan hadi sevgilim." Alnına parmaklarımı yerleştirerek kafasını hafifçe sarstım. Gözleri anında aralanırken gülümseyerek ona baktım.
En ufak mırıltıma uyanıyordu,bir ağrımın ya da sancımın olabilecek olması onu endişelendiriyordu.
Geçen ay ki kanamamdan sonra iyice pimpirikli olmuştu. Doktora nasıl gitmiştim hatırlamıyordum bile,yarım saatlik yolu on dakika da aşmıştık.
Neyseki doktor bunu ilk aylarda normal olduğunu, bebeğinin rahme yerleşmeye çalıştığı dönemlerde bu tarz kanamalar olacağını söylemişti. Bu beni rahatlatsada Pamir için aynı şeyi düşünmüyordum. İyice evhâmlı bir adam olmuştu.
"Azıcık daha kokunda uyusam olmaz mı?" Boğuk bir sesle konuşarak başını askılı geceliğim üstünden çıplak göğüslerime doğru bastırdı. Büyüyen göğüslerimi sıktığından dolayı geceleri sütyen giymiyordum haliyle bu da onu işine geliyordu.
"Olmaz kocacığım,saat epey geç oldu. İşe gitmeyecek misin?" Parmaklarımı saçlarım arasına daldırdım ve yumuşak tutamlarını hafifçe okşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖYLÜ GÜZELİ
Genç Kız Edebiyatı"Küçüğüm..." Dedi parmaklarını yanağımda gezdirirken. Sesindeki şefkat öyle yoğundu ki bir an eridiğimi hissettim. "Seni hep koruyacağım, ruhunda yeni yaralar açılmasına izin vermeyeceğim." Harelerimi kaldırıp buruk bir tebessümle yüzüne baktım. "Se...