•alıntı•

16.2K 707 50
                                    

Selam,

Biraz sitem etmek istiyorum,

Okuma sayısı gayet iyiyken gelen vote ve yorum sayısı beni tatmin etmiyor, hayalet okuyucu çok var.

Bölüm yazmak için çaba sarf ediyorum, burada kafa dağıtmaya çalışıyorum ama burada kitap yazarken de istediğim karşılığı alamıyorum.

Önceki bölüme neredeyse 1,30B okuma gelmiş olmasına rağmen yorum sayısı çok az, sınır koyuyorum onu bile zorla geçiyoruz.

Eğer bir süre daha kitap bu şekilde devam ederse kitabı yazmaya ara vereceğim zaten okullar da açılıyor daha maraton bir döneme gireceğim...

Final bölüm sayısında kararlaştırdım, bu arada haberiniz olsun.

Buradan size haber veriyorum ve sonraki bölümden küçük bir alıntı paylaşıp kaçıyorum.

Umarım bu yazdıklarım sizin üzerinize biraz etkili olur.

Teşekkür ederim, hoşçakalın 🤍🙏🏼


***

Üstümdeki polarlı kabana sıkı sıkı sarılırken yanaklarımı hava ile doldurup ofladım.

Pamir beyefendisi, 'beni dışarda bekle hesabı ödeyip geliyorum,'dediği hâlde hâlâ gelmemişti.

"Ya sabır.." Sessizce mırıldanırken esen soğuk havaya nefesimi bıraktım, bir hesap ödemek ne kadar zaman alabilirdi ki?

Üstelik Pars ve Eylül bizi bekliyordu. Teleferiğe binecektik daha...

Topuklarım üstünde dönüp otomatik kapıdan geçerek içeriye girdiğimde gözlerimi etrafta gezdirip kasanın olduğu bölüme doğru yürüdüm.

Tam o sırada gördüğüm görüntü ile yerimde kalırken Pamir'in yanındaki sarışın kadına baktım.

Kaşlarım şaşkınlıkla havalanırken dudaklarım aralandı,damarlarımda kol gezinmeye başlayan siniri de çok net hissediyordum.

Şu son zamanlarda tüm duygularımı açık açık hissediyordum,yaşıyordum.

Beni dışarıda unutup şuan bir kadınla oldukça samimi bir şekilde konuşuyor olması ne kadar doğruydu?

Sinirle ayağımı yere vururken arkamı dönerek hızlıca mekandan çıktım.

Geldiğimiz yolu sinirle çıkarken sakin olmak adına kendime telkinler veriyordum.

Yolu hızlıca çıkarken kısa sürede otele girdim.

O konuşup dursundu adını bilmediğimiz hanımefendiyle!

***

KÖYLÜ GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin