Selaaamlar benim biricik ballı lokumlarım,
umarım iyisinizdir diyerek atılıyorum ortaya,
kitap bir anda yükselişe geçti nasıl mutluyum nasıl mutluyum anlatamam
birazcık daha sıralamalarda yükselişe geçmemiz için lütfen bol bol yorum bırakmayı unutmayın
eh bence bunu hak ediyoruz
bölüme geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın
iyi okumalaar 🧚🏻♀️💜
***
Dilfiruz : Gönle ferahlık veren,sevdiren...
***
Aşk üç harften oluşan kutsal bir duaydı kim aşkın sularında kendini serbest bırakırsa aşk onu içine çekip yeniden doğmasına izin verecekti. Aşk bir deniz misaliydi..
Belli bir seviyeden sonra kim olduğun önemsizdi onun karşısında. Derinliklerde bilincin kapanır yerini kalbin alırdı.
Kalbin yeniden onda doğardı ve yeniden onda biterdi...
Pamir kardeşinin yanından kovarken aklında dönüp dolaşan tek bir cümle vardı ; "Sen abi... Yıllar sonra birinden etkileniyor olabilir misin?"
Kardeşi haklı olabilirdi. Yıllar yılı kimseye aralamadığı kapıları aralanıyor olabilirdi.
Bedeninin gösterdiği semptomları az çok biliyordu ; çocuk değildi, duygularını ayırt edebiliyordu.
Daha düne kadar kimsenin peşinden yollara düşmemişti. Şura hariç...
Kardeşine dahi anlatmadığı bir konuyu paylaşmıştı.
Yıllardır annesi ve kardeşi dışında başka bir kadının duygularını önemsememişti gözlerine tam anlamıyla bakmamıştı... Taaki şu zamana kadar.
Evet kabul ediyordu. O küçük kız pekâla dengesini bozuyordu. Bunu kendine inkâr edemezdi.
"Ulan düşündüğümüz şeye bak." Kendince söylenirken oturuduğu yerden kalkıp yavaşça odasına çıktı.
Bu işi yarın işin ehline danışacaktı. İçinde ne var ne yoksa dökecekti...
***
Şura ;
Bazen çok acı çekerdik, hemde çok... Bu acıyı iliklerimize kadar hissettiğimiz anlar olurdu.
Mahvolmuş, yıkılmış, ezilmiş hissederdik. Öldüm deriz, bittim ben hiçbir şeyin anlamı yok artık deriz.
Aslında hiç bitmeyiz. Hemde hiç...
Bittiğimizi düşünmek aptallıktan başka bir şey değil. Evet aptallıktı...
Gözlerimi başıma vuran şiddetli ağrıyla açarken göz önümde oluşan siyah beneklerle gözlerimi birkaç defa kırpıştırdım. Avuç içimi alnıma bastırıp usulca yattığım yerde doğruldum.
Kalp atışlarımın düzensizliğimi hissederken baş ucumda olan ilaçlarıma uzandım. Muhtemelen saat ilerlemişti ve ilaç saatimi aksattığım için dengem bozulmuştu. İlaçlarımı sırasıyla içerken birkaç dakika öylece yatakta oturup kendime gelmeyi bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖYLÜ GÜZELİ
ChickLit"Küçüğüm..." Dedi parmaklarını yanağımda gezdirirken. Sesindeki şefkat öyle yoğundu ki bir an eridiğimi hissettim. "Seni hep koruyacağım, ruhunda yeni yaralar açılmasına izin vermeyeceğim." Harelerimi kaldırıp buruk bir tebessümle yüzüne baktım. "Se...