KOCAM'DAN 2 YENİ MESAJ

998 78 55
                                    

Her şeyim diye hitap ettiğim Lan Zhan'a olan biteni anlattığımda pek de bi tepki vermedi, her zamanki 'hımm' lamasından sundu sadece.

Dudağımı büzdüm. İlginçmiş gibi rol yapsan da olurdu aslında, ilgilenmediğini bu kadar belli etmemelisin. Bu onun genel tavrıydı aslında ama o kadar büyük bir heves ve heyecanla anlatmıştım ki onun da şaşırıp 'woaaa' yapacağını düşünmüştüm.

Ah... O Lan Zhan! Hala tanıyamamam benim gerizekalılığım.

Bu laflarımdan sonra yüzü biraz düşmüştü. Seni üzmek istemedim, sadece... Cümleyi yarıda kesmesi tuhafıma gitmişti, biraz bekledim ama devamını da getirmiyordu. Sanki kafasında bir şeyleri tartıyor gibiydi..

Ona kocaman pörtlek gözlerimle söylemesi için yalvarmaya başladım en sonında. Normalde tek kelimeyle koca bir sorunun cevabını veren Lan Zhan, bir kaç kelimeyi cümlelere sığdıramamıştı bu sefer.

Abim bana Jiang Cheng'i sevdiğini önceden söylemişti. Başta sadece kaşlarımı kaldırara 'hadi ya' desem de sonradan cümlenin anlamını idrak ettiğimde şaşkınlıkla ona baktım. Ne yani en başından beri abinin Jiang Cheng'i sevdiğini biliyor muydun!? Her zamanki onaylama stili olan 'hmm'ı sunduktan sonra çıldırma seviyem biraz daha artmıştı. Karşımdaki yakışıklı ise sadece beni ve spastik hareketlerimi izliyordu.

Dalgın dalgın hareket etmesi, duygularını gizlememesi ve kravatıyla sürekli oynaması... Hepsinin sebebinin Lan XiChen olması inanılacak gibi değildi!

Sinsice sırıttım Lan Zhaaan.. Bana doğru baktı sadece. Lan XiChen'de ondan hoşlandığına göre aralarını yapmaya ne dersin? Bir cevap vermedi her zamanki gibi, sadece bana ve ardından kolundaki saate baktı Geç kalıyoruz. Kollarımı masaya doğru uzatıp somurttum. Hadi ama Lan Zhan, onlara bir iyilik yapmış oluruz bence. Yani şahsen ben kardeşimi tanıyorum, açılmayı geç pas bile vermez o hıyar. Derin bir nefes aldı, gelen post makinesiyle işi bittikten sonra bana bir bakış daha attı ve ardından ceketini giyinmeye başladı. Aynı şekilde bende ona uyum sağladım, Ne yapabiliriz ki? Gelen bu soruyla bir anda ona doğru parıladayan gözlerle baktım ve gülümsedim.

Dışarı çıktığımızda ise sorusunu yanıtladım Şu bizdeki rüya muhabbetini onlara da yaşatabilir miyiz veyaa onlar da yaşıyor olabilir mi? Lan Zhan bir iki saniye sustuktan sonra onaylarcasına bir 'hımm' sesi çıkarttı. Bir anda gözleri parlayan ben onu soru yağmuruna tutmaktan çekinmedim o an.

- Onlarla aynı rüyaya girebilir miyiz?

-....

-Fikrin yok mu? Hımm, o zaman onları aynı rüyaya biz sokabilir miyiz?

-Bu bizim isteğimizle olmaz.

-Nasıl yani?

-...

-...(Resmen oyun gibisin Lan Zhan, çok eğlencelisin ve bağımlılık yapıyosun ama yükleme ekranın çok uzun sürüyor.)

-Bunu neyin sebep olduğunu bende bilmiyorum, tek bildiğim rüyalarda sürekli gördüğün ve yüzünü en net hatırladığın kişi çok büyük bir olasılıkla senin ruh eşin oluyor. Onunla bir defa bilinçli olarak buluşursan birbirinizle daha net ve kolay şekilde rüyalarda buluşabiliyorsun.

-Bu rüyaları istediğimiz gibi şekillendirebiliyori muyuz peki?

-Denemedim fakat büyük bir olasılıkla sorunun cevabı hayır. Oranın bir rüya olduğuna bile emin değilim aslında.

Mo Dao Zu Shi - Modern LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin