ÇÖP ÇATAN

259 32 46
                                    

Tatil günü arayan sevgilime cevap vermiştim, X Otelinde mi kalacaksınız? İyi de neden? Her zamanki huzurlu ses tonuyla soruma açık ve kısa bir yanıt verdi Amcam evi tadilat ettirecek. Anlam verememiş bir şekilde durdum Eviniz kaç yıllık ki tadilata giriyor? Bir süre durdu, ardından da cevap verdi Ev 7 kuşak önce yapılmış. Onu dinlerken yudumladığım içkim bir anlık boğazıma takıldı. Öksürürken kulağımdaki ses endişeyle 'Wei Ying?...' demişti bile. Yuh! (Öksürür) 7 kuşak ne be. Benim kökenim 7 kuşak değildir. Ben evin eski oluşuna şaşırırken hala, o ise benim iyi olup olmamamla ilgileniyordu. İyi misin? Yanına geleyim mi? Göğüsüme hafif hafif vururken sorduğu sorunun güzelliğine gülümsedim. Lan Zhan... İçki boğazıma- öhö öhö... İçki boğazıma takıldı. Sanırım nefes boruma kaçtı. Tabiki de hepsi tamamen bir roldü ve oyunculuğuma güvenerek cevabını dinledim. O arada da göğüsüme daha sert vurmuştum ki çabaladığımı duysun.

Hemen geliyorum! Bir tepki dahi veremeden telefonu kapattı. Ekrandaki 'arama sonlandırıldı' yazısını gördüğümdeyse  kahkaha atmaya başlamıştım. Alt dudağımı ısırarak sırıtmayla devam etti bu mutluluğum, sevilmek gerçekten çok güzel bir şeydi.

Aradan yarım saat geçmişti ki kapımın zili ardı ardına basıldı. Binaya giriş kapısını kim olduğunu sormadan açtım, belliydi çünkü. Saate baktığımda ne kadar hızlı olduğuna şaşırmıştım, iyi ki telefonu kapattıktan hemen sonra 'bir şeyler' giymiştim üzerime. Kapım bu sefer yumruklarının gazabına uğrarken kırılmasından endişe etmiş ve aceleyle açmıştım. WEI YING İY- Üstümdekileri gördüğünde kesilmişti sözü. Baştan aşağı süzerken gözleri bedenimi bense kapıya yaslanmış en sexy pozumu veriyordum. Gözlerimiz buluştuğunda alıp verdiği nefes sayılabilir bir vaziyete gelmişti.

Kapıda put gibi dikilmesi bir süreden sonra tek kaşımı kaldırıp iç çekmeme sebep olmuştu. Başımı yere eğip ikinci iç çekişimi yaşarken mırıldandım Cidden... Gözlerimi çevirdim ona ve aniden yakasına uzanıp çektim içeri. Kapıyı kapatıp arkama döndüğümde hala vücudumla bakışır vaziyetteydi. Ah sabahlığım nasıl? Satendenmiş. Kumaştan çok anlamam ama kayganlık hissiyatı çok hoşuma gitti. Buna onları söylerken üstümdekinin eteklerinden tutup sallıyordum. Bakışlarının sabahlığın salladığım kısmında olması hoşuma gitmişti, tam gülecekken tuttum kendimi ve devam ettim. Lan Zhan, sence siyah renk bana yakışmış mı? Etrafımda bir tur atıp gülümseyerek ona baktım. O ise hala şokta gibiydi.

Aşağıdan yukarı son kez süzüdüğüne şaşkın şaşkın bakıyordum ona, Sen... İyi misin?.. Büyük bir gülümsemeyle cevap verdim, Elbette! Neden iyi olmayayım?? Öyle bir sormuştum ki bu soruyu sanki az önce telefonda öksürüp, kıvranan ben değildim.

A-ama... Gözleri çıplak olan ve sabahlığın üzerimden biraz kayması yüzünden ortaya çıkan göğüs bölgemdeydi. Bakışlarını başka yöne çevirdi, Telefonda çok kötüydün, öksürüyordun. Kulaklarının kızarıklığına gülümsedim, parmaklarımla çenemi tutuyordum bu gülümsemede. Duvara bakan gözlerini bana döndürdüğündeyse tekrardan çocuksu gülüşüme geri döndüm. Ah, o mu? Sadece rol yapmıştım. Yüzünde anlamsız bir ifade oluşmuştu bile, bu adam ne zamandır duygularını dışa yansıtır olmuştu? Ya da ben mi onu çözmüştüm artık?

Neden? Dudağımı büzüp düşünüyor gibi yaptım bir süre. Hımmmm... Şeyy, rol yaptım çünküü... Buraya gelmeni istedim. Sondaki gülüşüm bunca zaman boyunca gösterdiğim en çocuksu gülüş olabilirdi.

Gözlerinde hala endişe taşıyordu biricik kocam, bana bir şey oldu korkusu bedenini terk edemiyordu bir türlü sanırım. İçindeki bu duyguyu atmasına yardımcı olmak beni görevlerimden biriydi, bu yüzden nazik adımlarla gittim yanına. Lan Zhan... Sesim normale göre daha sakin çıkmıştı. Elini vücuduma koydum. Bak, gayet iyiyim. Gözlerini kırparken ki seyirmesi bu durum için çok tatlı bir ayrıntıydı. Dişlerim alt dudağımla oynarken elini biraz daha aşağı indirdim ve yakınlaştım, Hala emin değilsen istediğin gibi kontrol edebilirsin. Az önceki şaşkın hallerini aşmıştı fakat hala cümle kurmakta zorlanıyordu. İçine... Bir şey giymedin mi? Gülerek başımı salladım aşağı yukarı. Beni 'kontrol' etmen daha kolay olsun istedim. Anahtar kelime bardağını taşıran son damla olmuştu belli ki...

Mo Dao Zu Shi - Modern LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin